SF, Thriller, Dramă (United Kingdom, United States of America)

Alfonso Cuarón, Ronny Yu

Alfonso Cuarón, Jonás Cuarón, Wes Craven

Esperanto Filmoj, Warner Bros. Pictures, Heyday Films

27 Septembrie 2013

4 Octombrie 2013

Bullock va interpreta rolul lui Dr. Ryan Stone, un medic foarte bine calificat în domeniul bioingineriei aflat la prima sa misiune în spațiu alături de veteranul astronaut Matt Kowalsky (Clooney), care se află pentru ultima dată la comanda unei nave înainte de pensionare. Însă în timpul unei misiuni de rutină în afara navetei, se întâmplă un dezastru. Aceasta este distrusă, lăsându-i pe Stone și Kowalsky complet singuri - legați unul de altul și de nimic altceva, descriind spirale în întuneric. Tăcerea insuportabilă le spune că au pierdut orice legătură cu Pământul... și orice șansă de a fi salvați. Pe măsură ce frica se transformă în panică, cu fiecare gură de aer se consumă puținul oxigen rămas. Însă singura cale de a ajunge acasă este aceea de a înainta prin terifianta întindere a spațiului.

Neme.

08.09.2018

Din Trailer pare destul de interesant. Sunt curios cum o sa , scape Sandra Bullock. Astept premiera lui sa il pot viziona la cinema.

4 18

Simonel23

08.09.2018

Unul dintre cele mai bune filme 3d pe care l-am vazut pana acum si unul dintre cele mai faine filme din 2013. :) Chiar am stat cu sufletul la gura pe tot parcursul filmului si nu ma asteptam sa imi placa atat de mult. Recomand!

4 7

bobina

08.09.2018

Aseara am fost si l-am vizionat. Muream de nerabdare sa il vad si nu am fost dezamagit de loc.Da,pot spune si eu acelasi lucru ca si James Cameron:''Cel mai bun film realizat vreodata in spatiu''. O Sandra Bullock care creste si se maturizeaza de la film la film,un 3D care te face sa visezi datorita imaginilor uimitoare din spatiu(filmat in real 3D,nu convertit) si un potential castigator la oscar 2014 pt cel mai bun film.Merita fiecare bucata de pelicula consumata.''In vid sunetul nu patrunde'' Enjoy it!!

7 9