Dramă, Romantic (United Kingdom)

Julian Jarrold

Tony Marchant

British Broadcasting Corporation

9 Mai 1999

14 Mai 2021

Într-o fierărie de la marginea unei localităţi, situată la o distanţă de 5 ore cu poştalionul de Londra, îşi duce existenţa orfanul Pip ( Phillip Pirrup ), alături de sora şi de cumnatul lui ( dna Joe şi Joseph Gargery ). Filmul urmăreşte destinul lui Phillip , cunoscut ca şi Pip, care îl întâlneşte întâmplător pe deţinutul Abel Magwitch în curtea unui cimitir si care il forteaza sa-i fie de ajutor in incercarea de a scapa de urmaritori. De mic, Pip se îndrăgosţeşte de Estella, pupila unei femei bogate ce traieste "in lumea ei", inconjurata de amintirile unei nunti ce nu avusese loc, dar aceasta nu îi dă atenţie, il trateaza cu raceala si nu de putine ori il umileste. Pip visează să se îmbogăţească şi să o poată cuceri iar viaţa lui Pip în fierăria cumnatului său se schimbă odată cu momentul in care Pip ajunge să beneficieze de o moştenire misterioasă. Dar surprizele nu s-au terminat pentru tânărul nostru Pip şi el cade pradă marilor sale speranţe!

08.09.2018

Capodopera lui Charles Dickens beneficiază de inca o ecranizare de exceptie. In 2000, filmul (Tv)primeste AUR la BAFTA TV Award pentru: Best Costume Design, si nominalizari pentru Best Design, Best Make Up/Hair, Best Photography and Lighting (Fiction/Entertainment) and Best Sound (Fiction/Entertainment). Distributia este speciala :Ioan Gruffudd ,Justine Waddell ,Charlotte Rampling iar filmul intra cu brio in numarul ecranizarilor celor mai reusite ale Tv. britanice!

1 0

dananico

08.09.2018