Green Lantern

Aventuri, Acțiune, Thriller, SF (United States of America)

Martin Campbell

DC Entertainment, De Line Pictures, Warner Bros. Pictures

16 Iunie 2011

29 Iulie 2011

Undeva în spațiu, într-un univers pe cât de vast, pe atât de misterios, există de secole întregi o forță aparent insignifiantă, capabilă în realitate să dezlănțuie puteri nebănuite. Mesageri ai păcii și justiției, ei sunt soldații Green Lantern, înșiși Protectorii Universului. O frăție de războinici dedicați menținerii ordinii intergalactice, fiecare membru Green Lantern este înzestrat cu câte un inel verde, menit a-i garanta super puteri. În momentul în care noul inamic, Parallax, amenință să distrugă echilibrul puterii din univers, atât destinul lor, cât și cel al Pământului depind de cel mai nou recrut, primul om selectat vreodată să facă parte din rândurile lor. Un pilot excepțional, Hal Jordan (Ryan Reynolds) .

iulian30

08.09.2018

M-a atras in primul rand Ryan Reynolds,fiind un fan al lui,dar si personajele MARVEL,care au scenarii bine definite,si verificate la succes,prin benzile desenate,deja multicunoscute,si daca isi mai pun mana si niste regizori buni,iese ceva bun.Din nou remarc,ca timpul e ceva mai mic,deci un film super reusit,sa exclam uau,nu putea fi,eu considerand ca un film bine facut,are nevoie de 1h50 min-2h,altfel se grabesc anumite detalii sau actiuni si iese aiurea.Interpretarea e ok,mai spre comic,Ryan fiind un tip f. carismatic,s-a vazut asta,actiunea parea cam simplista,si oarecum ciudata,ca toti acei graniceri verzi,cu experienta nu au avut curaju IMPREUNA,sa distruga,si doar micul marele incepator pamantean,rupa gura targului singur...aici pentru mine scenariu scade cu ceva puncte,efecte as putea sa zic ca au fost,si sint multumit,nici prea multe,nici prea putine,cat sa fie acceptabil.I-a mai lipsit ceva intriga si mai mult suspans probabil din cauza lipsei timpului nu au lungit-o prea mult.Deci si finalul mi s-a parut cam prea rapid si simplu,dar trecem si peste asta.Plusuri ar fi daca se respecta scenariul din benzile desenate,atunci e ok si scenariul,interpretarea si sunetul si acel feeling care ti-l da un film MARVEL,adica te tine pana la final sa vezi ce se intampla,ma face sa ii dau o nota peste medie,dar cu parere de rau ca putea fi mai bun.8

1 0

mir_2006_x

08.09.2018

Nu'mi place deloc ce vad...adica pare a fi un clovn nu Green Lantern...mi se pare complet gresita abordarea, trebuia sa fie un film serios fara multe haha-uri si aiureli...cam cum reiese Thor din trailer

7 17

mire

08.09.2018