Război, Acțiune, Aventuri, Dramă, Thriller (Spain, United Kingdom, United States of America, France)

Paul Greengrass

Brian Helgeland

Universal Pictures, StudioCanal, Relativity Media, Working Title Films, Dentsu Inc.

11 Martie 2010

9 Aprilie 2010

In anul 2003, dupa caderea regimului politic al lui Saddam Hussein, Bagdadul este inca ocupat de trupele nord-americane ce incearca sa controleze haosul de pe strazi, iar reprezentantii Pentagonului vor sa il impuna la putere pe irakianul Zubaidi, care a trait timp de 30 de ani in exil. Dupa ce soldatii lui special antrenati cauta fara succes arme chimice de distrugere in masa in diverse locatii din Irak, bazandu-se pe informatiile eronate provenite de la o sursa a carei identitate ramane secreta, ofiterul Roy Miller incepe sa suspecteze faptul ca inaltul oficial al Pentagonului Clark Poundstone stie mai multe amanunte decat vrea sa recunoasca despre motivele reale ale declansarii razboiului din Golf. Coroborand datele sale cu cele ale jurnalistei de investigatii Lawrie Dayne, Roy Miller isi propune sa il gaseasca pe generalul irakian Al Rawi, unul dintre oamenii de incredere ai lui Saddam Hussein, despre care crede ca ar putea fi sursa cu numele de cod Magellan. Dezvaluind o conspiratie politica de proportii, in care sunt implicati atat agenti CIA, cat si diplomati nord-americani, Roy Miller decide sa publice adevarul despre razboiul din Irak in toate ziarele importante din lume.

nevilleee

08.09.2018

razboi , razboi , razboi , e primul film care spune exact ce s-a intamplat in Irak , nu toate minciunile pe care le spun unii americani.

1 2

-george-

08.09.2018

knd apare nu vad nici o data?

3 12

NSugar

08.09.2018

Dupa descrierea filmului si din trailer imi dau seama ca o sa fie un fel de ''Jason Bourne'',avand acelasi regizor este si normal.Sunt fericita pentru ca il ador pe Matt Damon si el joaca excelent.In ''The Talented Mr.Ripley m-a lasat fara cuvinte.Este un actor extraordinar!

8 12