Comedie, Horror, Fantasy (United States of America)

Joe Dante

Charles S. Haas

Amblin Entertainment, Warner Bros. Pictures

15 Iunie 1990

14 Mai 2021

<p align="justify">Gremlins 2 spune povestea aventurilor lui Billy si a gremlinului sau Gizmo. Gizmo nu este orice fel de animal de casa. El nu trebuie expus la lumina, nu trebuie hranit dupa miezul noptii, si nu trebuie sa fie udat. Dar atunci cand una din reguli este incalcata, Billy si Kate, care intre timp s-au mutat la New York si lucreaza pentru Clamp Industries, o companie care face parte dintr-o corporatie multimedia, trebuie sa faca fata unei noi invazii de gremlini. </p><p align="justify">Toti sunt raspanditi in cladirea Clamp Industries, unde se inmultesc in ritm alarmant. Creierul Gremlin planuieste evadarea din cladire si raspandirea in orasul New York, care acum risca sa devina locul de joaca al acestor monstrii.</p><p> </p>

Suspectu

08.09.2018

Frumos film.Are şi părţ bune şi părţi rele,dar este un film simpatic,comic şi drăguţ.Filmul se vrea şi un pamflet,şi îi reuşeşte foarte bine.Îs foarte interesanţi făcuţi Gremlinii,şi mai ales Gizmo,care cu siguranţă este unul din cele mai adorabile creaturi din filme.De jocul actorilor ce-ar fi de zis,joacă acceptabil,regia şi ea frumoasă,şi scenariu este punctul forte al filmului,nu-i horror,chiar dacă parodiază un pic genul,creaturile alea nu vor să fie horror,vor să stârnească râsul,nicidecum să-ţi rămână imprimante în minte ca nişte fiinţe însetate de fiinţe ce le văd copii în coşmaruri. Per ansamblu,un film bun de văzut,la care se poate râde bine.

3 0

adyddd

08.09.2018

Trebuie sa recunosc ca e printre putinele filme la care continiarea (paretea a II-a doar din fericire, daca nu se gandesc sa mai produca ceva..) este mai reusita decat prima, cel putin asta e parerea mea. Posibil si evolutia tehnoloiei a permis niste efecte mai reusite.

0 0

Dragos_89

08.09.2018

Daca se intampla sa primesti un gremlin, nu uita cele trei reguli de baza: sa nu-l expui la lumina, sa nu-l hranesti dupa miezul noptii si, mai ales, sa nu-l uzi! Din fericire pentru cine a apucat sa se ataseze de micile creaturi cu blanita si marile nenorociri pe care pot sa le provoace, cineva incalca una dintre interdictii. In Gremlins 2 ii regasim pe Billy (Zach Galligan) si Kate (Phoebe Cates) care intre timp s-au mutat la New York si lucreaza pentru Clamp Industries, o companie care face parte dintr-o corporatie multimedia, unde din intamplare se reintalnesc cu Gizmo. Si n-ar fi o tragedie daca incalcarea uneia dinre regulile mentionate n-ar scoate la lumina o noua generatie de gremlini, mai puternici si mai greu de anihilat, care provoaca dezastru peste dezastru la Clamp Industries si ameninta sa se extinda. Ca de obicei, cand ai de-a face cu gremlini, granita dintre umor si horror ramane la fel de stravezie si nesemnificativa. Pe scurt, un deliciu!

0 0