Grey Gardens

Dramă, Istoric, Film TV (United States of America)

Michael Sucsy, Martin Brest

Specialty Films, Locomotive, HBO Films, Et Cetera Films

18 Aprilie 2009

25 Noiembrie 2020

<p align="left">   Cantareata Edith Bouvier Beale sau Big Edie, matusa lui Jackie Kennedy-Onassis, s-a casatorit cu avocatul new yorkez Phelan Beale si a dat nastere unei fetite botezate de asemenea Edith sau Little Edie. Dupa ce parintii ei au divortat, iar relatia sa amoroasa cu un barbat casatorit pe nume Julius Krug a esuat lamentabil, Little Edie a venit sa locuiasca impreuna cu mama ei la conacul cu 28 de camere numit Grey Gardens din East Hampton - New York.  Cele doua femei au trait timp de 24 de ani in izolare totala, refugiindu-se departe de lume una in compania celeilalte, intr-o casa plina de ratoni si pisici. La inceputul anilor '70, atunci cand Departamentul de Sanatate a amenintat sa faca o razie la Grey Gardens, insasi fosta prima doamna a SUA a luat atitudine pentru a salva onoarea familiei sale.  </p>

08.09.2018

Drama existentei traite de verisoara Jacqueline-ei Bouvier Kennedy Onassis, 'Little' Edith Bouvier Beale interpretata admirabil de Drew Barrymore , existenta strans legata de mama acesteia 'Big' Edith Bouvier Beale interpretata la superlativ de actrita Jessica Lange este ecranizata cu perfectiune de Michael Sucsy si sigur va fi un film plin de premii. ESTE FILMUL A DOUA MARI ACTRITE, care se intrec una pe alta in creatie actoriceasca!

3 2

valentina1003

08.09.2018

am vazut filmul ,e ok ,pt.interpretare si-au meritat premiile dar in rest ...hm ,nu e cine stie ce ,poate au excelat pt.subiectul tratat dar chiar nu e mare lucru,eu nu l-as mai vedea a doua oara.

0 0

alynutza_04

08.09.2018

Acum 37 de ani,intr-o toamna ca oricare alta,fratii Albert si David Maysles au filmat timp de sase saptamani in Grey Gardens,casa paraginita si infestata de purici din luxoasa zona East Hampton(New York),in care au locuit aproape 40 de ani"Edie cea mare" si "Edie cea mica":matusa si verisoara lui Jakie Kennedy. Din rolele de film a rezultat un documentar ,in 1975,care un "must" pentru homosexualii din SUA ,a inspirat un musical aplaudat intens pe Broadway,un alt documentar ,doua piese de teatru si premiatul film de fata ,care recreeaza extraordinar lumea celor doua Edie inainte si in timpul realizarii documentarului. Povestea lui Edith Bouvier Beale(Jessica Lange,laureata cu un Emmy pentru rol) si a fiicei ei(Drew Barrymore,premiata cu Globul de Aur) fascineaza prin complicata dinamica dintre mama si fiica,care e tragica si emotionanta in acelasi timp ,un du-te-vino bizar si usor de inteles. "Edie cea mica",mereu prinsa intre teama de casatorie si dorinta unui partener de viata ,a fost pe fuga toata viata: a evadat de la petrecerea care i-ar fi putut asigura un sot cu bani si a fugit de o slujba stabila direct in bratele unui barbat casatorit (Daniel Boldwin). La interventia severa a tatalui ei,se vede parasutata inapoi la Grey Gardens,alaturi de excentrica ei mama ,care ii cocoloseste temerile si pare a o tine prizoniera. Cele doua raman sigure ani de zile,traind din te miri ce,inconjurate doar de pisici,ratoni,ferestre sparte,pereti decojiti si gunoaie cat incape. Lange si mai ales Barrymore fac roluri geniale: aceasta din urma intra natural in pielea ridata a lui "Edie cea mica" si ,sub tonele de machiaj ,este expresiva decat in toare comediile romantice de pana acum.

1 0