Grimsby

Acțiune, Comedie (Australia, United Kingdom, United States of America)

Louis Leterrier, Luis Mandoki

Working Title Films, Columbia Pictures, Sony Pictures Releasing, Big Talk Productions, Blue Sky Films, Four by Two Films, LStar Capital, Village Roadshow Pictures, Sony Pictures

24 Februarie 2016

4 Martie 2016

<p>Nobby are tot ce şi-ar dori un om provenit din Grimsby – 9 copii şi o prietenă, pe care-i iubeşte mai mult ca orice pe lume. Din viaţa lui nu lipseşte decât un lucru: fratele său cel mic, Sebastian, de care a fost despărţit încă din copilărie. După ce l-a căutat timp de 28 de ani, Nobby a dat de urma fratelui său la Londra – dar nu are habar că acesta e un asasin în slujba MI6. După o revedere catastrofală, în care Nobby îi distruge fără să vrea cariera lui Sebastian, transformându-i pe cei doi fraţi în ţinte ale Serviciului secret, ei ajung să dejoace o tentativă de distrugere a lumii.  Pentru a salva umanitatea şi pe fratele său, Nobby trebuie să pornească într-o misiune ce-l va purta în jurul lumii şi-l va transforma dintr-un prostănac simpatic într-un agent secret sofisticat.</p>

Dragos_87

08.09.2018

Filmul in sine nu e rau doar ca partea regizorala nu este foarte convingatoare.Pe de alta parte am observat cativa actori foarte talentati care dupa parerea mea daca tot au facut parte din distributie,trebuiau sa aiba roluri mai mari.Scenariul nu mi se pare cine stie ce dar sa zicem ca merge chiar daca are cateva faze scarboase si pe alocuri penibile.Actorii au prestat bine dar tot am avut acel iz de penibilitate iar filmul are cate putin din fiecare,putina comedie si actiune.De vazut o data!

0 1

08.09.2018

Un alt film care chiar daca ma facut sa rad copios tot nu merita foarte multe laude. Ok, este amuzant si acest detaliu ar trebuii sa faca diferenta insa glumele sunt deseori foarte fortate, penibile, rasiste, cu tenta sexual. Unul dintre aspectele negative ale acestui film este clar povestea care este lipsita total de inspiratie si viziune. Regia de asemenea la pamant, stupida. Nu inteleg nici cum Mark Strong a ales acest film care clar nu ii face cinste. Sacha Baron Cohen si celelalte cateva nume sonore prezente in film sunt de tot ... The Brothers Grimsby este o comedie slabuta care poate fi suportata doar cu un prieten drag alaturi. Nu recomand!

0 0