Thriller, Acțiune, Horror (United States of America)

Robert Rodriguez, Eli Roth, Quentin Tarantino, Rob Zombie, Jason Eisener, Edgar Wright

Quentin Tarantino, Robert Rodriguez, Rob Zombie, Edgar Wright, Eli Roth, Jeff Rendell, Jason Eisener, Rob Cotterill, John Davies

Yer Dead Productions, Dimension Films, Big Talk Productions, Dartmouth International, Eyetronics, Rodriguez International Pictures, Troublemaker Studios, The Weinstein Company

6 Aprilie 2007

1 Decembrie 2020

Grindhouse este titlul unui proiect inedit la care au colaborat regizorii Quentin Tarantino si Robert Rodriguez, fiecare dintre ei regizand cate o parte din acest horror cu o structura duala, realizat ca un omagiu adus filmelor de actiune si celor horror prezentate in cinematografele "Grindhouse" ale anilor ’70. Primul segment, “Death Proof”, are in centru un psihopat numit Stuntman Mike, care urmareste si ucide tinere frumoase cu masina. In cel de-al doilea, “Planet Terror”, un serif dintr-un orasel se confrunta cu aparitia neasteptata a unei armate de zombie.

Patronu

08.09.2018

De multă vreme n-am mai avut ocazia să văd un film atât de bolnav. Ia peste picior toate filmele horror de mâna a doua şi exploatează toate clişeele posibile. Întregul film e un festival sângeros cu iz de umor macabru. Nu ştiu unde altundeva veţi avea ocazia să vedeţi o stripteuză cu o mitralieră în loc de picior. Nu are umorul dialogurilor din Death Proof, însă e o plăcere la fel de nevinovată.

22 7

recoll

08.09.2018

Greu de inteles ptr.cei care nu inteleg stilul lui Tarantino,si aceste 2 filme asamblate in unul singur fac parte din acel substrat al thrilleri-lor de avangarda

11 3

Kittyna

08.09.2018

Poate sunt eu mai grea de cap..si nu il inteleg pe Zombie...dar chiar azi am facut greseala de a ma uita la "death proof".....si am realizat de fapt ca...PUTEAM SA MA LIPSESC....oricum,death proof a fost bestial in comparatie cu "planet terror"...deci e chiar ..jalnica chestia aia cu mitraliera drept picior..ce a fost mai interesant a fost faza cand ii zboara doctorului aluia "abscesul" pe ochelari..sau cand arata celalat pozele alea..socante..sa zic asa...aa..si nu inteleg de' unde Buna-mea i-au mai bagat si pe Bruce Willis si Fergie in film..cred ca nu stiau la ce oroare iau parte...nu se merita timpul..si nu se meritau nici banii....e cum zice Gynzz"o porcarie care te oboseste"

1 20