Grown Ups 2

Comedie (United States of America)

Dennis Dugan

Columbia Pictures, Happy Madison Productions, Sony Pictures

11 Iulie 2013

26 Iulie 2013

<p>Dupa ce s-a distrat de minune în urmă cu trei veri, Lenny (Adam Sandler) se decide că vrea să se mute, împreună cu familia, în oraşul natal. În aşa fel, copiii lui vor creşte împreună cu prietenii tatălui său şi cu copiii acestora, având aceeaşi copilărie fericită ca cea a lui Lenny.</p><p>Dar undeva între bătăuşi noi, bătăuşi vechi, şoferi de autobuz schizofrenici, poliţişti beţi şi foste prietene psihopate, Lenny îşi dă seama că uneori, nebunia marilor oraşe te urmăreşte oriunde ai fi. De data asta, adulţii sunt cei care vor învăţa lecţii de la copiii lor într-o zi plină de surprize: ultima zi de şcoală.</p><p> </p>

bembex

08.09.2018

A fost destul de reusit filmul.In opinia mea sub prima parte insa e acolo...poate ca bataia generala de la sfarsit e putin cam fortata si mai sunt vreo 2-3 faze fortate dar in mare e destul de amuzant.Am observat si in sala ca publicu a gustat comedia si chiar se radea zgomotos :)...

3 4

Tedy_Bear

08.09.2018

Un film destul de reusit. Poate chiar mai bun decat prima parte, dupa parerea mea, cu mai putine clisee decat ma asteptam.O comedie reusita. Am iesit din sala cu o stare buna.

4 6

cath.rine

08.09.2018

Nu stiu de ce m-am dus sa-l vad la cinema cand, dupa vizionarea primei parti, mi-am zis ca imi este de ajuns. Insa nu mi-am ascultat instinctul si am facut o greseala, reusind astfel sa imi omor cativa neuroni; "Grown Ups 2" mi s-a parut mai slab decat cel aparut in 2010. Este plin de clisee, de scene fortate si fara sens (batalia de la final, o batalie intre generatii... la propriu) si de prezente stupide (ca cea a cerbului) care nu pot fi justificate nici macar de faptul ca urmaream o comedie. Pe la jumatatea filmului incepeam deja sa numar minutele pana la final si ma mir cum am reusit sa raman pe scaun pe tot parcursul filmului. Nu am ramas nici macar cu o stare de bine pentru ca tot timpul aveam senzatia ba ca am mai vazut undeva faza, ba ca e mult prea exagerata pentru a ma face sa rad. "Grown Ups 2" te taraste de la o scena dezgustatoare la alta si, parca pentru a mai salva ceva din prezentul fiasco, mai apare din cand in cand si decolteul Salmei Hayek. Singurele scene care au reusit sa-mi mai descreteasca fruntea au fost cele cu prietena din clasa a sasea a lui Lenny sau cele cu soferul de autobuz in magazinul de mobila. Un film slab care ma face sa ma rog sa nu le dea producatorilor prin cap sa mai faca o continuare.

2 4