Comedie (United States of America)

Dennis Dugan

Adam Sandler, Fred Wolf

Columbia Pictures, Relativity Media, Happy Madison Productions

24 Iunie 2010

27 August 2010

Dupa 30 de ani de la absolvirea liceului, cinci prieteni foarte buni pe nume Lenny Feder, Rob Hilliard, Eric Lamonsoff, Kurt McKenzie si Marcus Higgins, impreuna cu sotiile lor Roxanne, Sally si Deanne, se intorc in orasul natal pentru a participa la funeraliile fostului lor antrenor de baschet. Reunindu-se cu prilejul acestui eveniment trist dupa atatia ani de despartire, grupul celor cinci amici decide sa petreaca un sfarsit de saptamana placut la casa de pe lac in care sarbatorisera cu ani in urma castigarea campionatului de catre echipa lor de baschet, convinsi fiind ca acesta este cel mai potrivit mod de a celebra viata si cariera regretatului antrenor. Intrucat revederea lor coincide cu ziua de 4 iulie, sarbatoarea nationala a Statelor Unite ale Americii, Lenny, Rob, Eric, Kurt si Marcus impreuna cu familiile lor rememoreaza aventurile din trecut si intra in tot felul de incurcaturi amuzante in prezent.

150 Ordonare după: | |

SnIpEr_EdY

08.09.2018

Sandler este favoritul meu in rolurile de comedie si sper sa nu ma dezamageasca nici in acest film !

2 8

panacristi

08.09.2018

Sper sa fie un film frumos,joaca unul dintre actorii mei preferati.Cred ca o sa fie multe faze comice,niste intamplari de familie,o sa il vad sigur.

1 4

mirupiru

08.09.2018

eu chiar ieri am vazut filmul ... l-am aflat cand am fost in tabara la mare de la o fata de acolo ( alisa ) si cand am ajuns acasa ... l-am cautat si apoi m-am uitat la el ... mie un chiar mi s-a parut interesanta aceasta idee ... si actorii miau placut ... au jucat foarte bine rolurile lor ... ar trebui sa se mai faca astfel de filme ... nu zic ca nu s-ar face :P:):D

1 7