Dramă, Thriller (United States of America)

Irwin Winkler

Irwin Winkler

Warner Bros. Pictures

15 Martie 1991

22 Iunie 2021

David Merrill, regizor american de succes, si-a petrecut ultimii ani lucrand in Europa. Dupa ce se intoarce acasa, el pica exact in era McCarthy, caracterizata prin "vanatoarea de vrajitoare" impotriva comunistilor. Cand este interogat de niste agenti el ii trateaza cu zeflemea, nedandu-si seama cat de puternici sunt acestia. Dar din pacate pentru el, va constata ca nu mai gaseste de lucru, pentru ca a fost pus pe lista neagra

nk

08.09.2018

bun

0 0

Dorelius

08.09.2018

oau....chiar asa sa intamplat ?! Un film frumos ....inspirat dintr-o poveste adevarata, mai ales sfarsitul care incepe sa devina usor emotionant.

2 5

Badalau

08.09.2018

Am sa citez din Leonardo DiCaprio atunci cand a tinut un spici omagional la adresa uneia dintre cele mai marcante personalitati ale Hollywood-ului:``Atunci cand vezi un mare actor pe ecran cu siguranta chipul lui iti va ramane in minte foarte mult timp, numele lui este Robert De Niro``.Un film care ne arata cat de tare au fost speriati americanii de globalizarea comunismului, de data asta pe bune, chiar la ei in tara.Perioada anilor`40 este de-a dreptul fascinanta, mai ales in lumea cinematografiei, personaje incredibile precum Marilyn Monroe, Humphrey Bogart sau Clark Gable sunt amintite la pertu de David & Bunny.Un rol exceptional facut de Robert De Niro, dar deja m-am obisnuit cu prestatiile sale uluitoare.Mi-a placut foarte mult Annette Bening, a jucat impecabil femeia acelor ani, coafura, atitudinea si nu in ultima rand fizionomia au facut-o sa arate in concordanta cu acea perioada.Procesul public de la final este pur si simplu delicios, excelent.Nota mea este 8.

3 1