Hacksaw Ridge

Dramă, Istoric, Război (Australia, United States of America)

Mel Gibson

Permut Presentations, Pandemonium, Demarest Films, Cross Creek Pictures, Vendian Entertainment

7 Octombrie 2016

11 August 2020

Filmul lui Gibson spune povestea contestatarului adventist Desmond Doss, care a refuzat să ucidă sau să poarte arme datorită convingerilor sale religioase, dar a servit ca medic, alături de americanii care au luptat împotriva japonezilor în Pacific. Filmul se concentrează pe bătălia de la Okinawa din 1945, unde Doss s-a ocupat de unul singur de 75 de răniți, chiar sub focul inamic. A fost decorat cu Medalia de Onoare a Congresului pentru curajul său, de președintele american Harry Truman.

cezarica98

08.09.2018

Personaj unic, real, fiind etalat pe ecran de Mel Gibson ce ne dovedeste ce inseamana notiunea de erou, notiunea de simplitate, credinta, curaj si candoare. Pana sa vad filmul nu stiam despre acest om curajos, surprinzandu-ma si dandu-mi emoti pe care le-am simtit pana in maduva oaselor. Filmul este bestial de bun(cu siguranta sanse la Oscar), regizorul M. Gibson a stiut si stie cum sa scoata in evidenta ororile razboiului, punand pe ecran o pelicula violenta despre pacifism, combinand mizeria razboiului cu eleganta, iar laudele mele se indreapta spre el si spre toata distributia care a-a ridicat la cota maxima. Eroul principal este magnific, reuseste sa salveze 75 de camarazi, refuzand categoric sa foloseasca orice fel de arma. Umorul din prima parte a filmului te binedispune, te pregateste moral pentru cea de-a doua parte a peliculei cand se decalanseaza iadul. Scene de razboi extrem de brutale, explicite si groaznice. Nu odata am tresarit ci de mai multe ori, imaginile realizate te fac mic in scaun. Filmul impresioneaza la toate categoriile, povestea lui Desmond Doss trebuie spusa, vazuta, o idee abstracta a mortii si a suferintei. Il recomand spre vizionare merita, 10 cu felicitari.

6 1

hitman78

08.09.2018

Aveam mari asteptari de la Mel Gibson,un regizor urias, unul din preferatii mei si asteptarile nu au fost in zadar.Hacksaw Ridge este un film de proportii epice,un film despre un erou ce m-a emotionat teribil de mult si pot spune ca regizorul lui Braveheart a mai adaugat o capodopera la colectia personala.Andrew Garfield este foarte credibil si da o adevarata performanta actoriceasca.Nota 10

2 1

08.09.2018

super film, regie impecabila, efecte speciale, care da un realism cumplit, totul fara anestezie; un adevarat erou........ sunt f entuziasmata de acest film, il recomand.