Hairspray

Familie, Comedie, Muzică, Romantic (United Kingdom, United States of America)

Adam Shankman

Offspring Entertainment, New Line Cinema, Ingenious Film Partners, Zadan / Meron Productions

13 Iulie 2007

24 August 2007

Plasata in Baltimore, Maryland, in anii ’60, actiunea filmului o are in centru pe Tracy Turnblad, o adolescenta plinuta care iese din anonimat si devine o celebritate peste noapte. Visul ei este acela de a dansa in Corny Collins Show, un program de televiziune local, si intamplarea face sa-si traiasca visul cu ochii. Devenita membra constanta a spectacolului, ea lanseaza campania de a integra show-ul din punct de vedere rasial si primeste tot sprijinul familiei sale. Din pacate insa din umbra vegheaza Amber Von Tussle, rivala ei intr-ale dansului, si mama acesteia, Velma, care nu se dau inapoi de la nimic pentru a-i zadarnici eforturile lui Tracy.

eddiesor

08.09.2018

Un film placut, de urmarit o singura data. Cu multa muzica (poate chiar prea multa) si cu o distributie de exceptie, o placere sa o revezi pe Michelle Pfeiffer dupa atata timp. N-am inteles insa de ce John Travolta a trebuit sa joace un rol de femeie...

1 3

Patronu

08.09.2018

A fost o surpriză plăcută pentru mine. Are o energie debordantă de la un capăt la celălalt şi e imposibil să nu te molipsească la un moment dat. E uşor prea pueril pe alocuri, cu mesaje puţin sau mai mult forţate, însă energiza pozitivă degajată atât de cântece cât şi de actori te face să treci cu privirea aceste aspecte. Îl recomand şi celor ce nu se dau în vânt după musical-uri, e foarte probabil să vă înveselească seara şi să vă lase cu zâmbetul pe buze la final. Pentru mine a fost cel mai bun film de gen de la Moulin Rouge încoace, 2 ore de amuzament fără bătăi de cap.

10 7

COSMYNUTZA2

08.09.2018

este destul de dragutz...dar tracy este prea grasa...da orice film de pe pamant nu le intrece pe : WLID CHILD, CAMP ROCK , CRONICILE DIN NARNIA si FREAKY FRIDAY..astea is cele mai tare filme:xa...si High School Musical este dragutz

3 6