Half Past Dead 2

Crimă, Acțiune (United States of America)

Art Camacho, Rob Cohen

D. Kyle Johnson

11 Mai 2007

20 Septembrie 2021

<p>Când deţinutul Bernard Twitch Washington află că eliberarea condiţionată tocmai i-a fost refuzată din închisoarea New Alcatraz şi cum habar nu are să înoate, închisoarea fiind situată pe o insulă, vede o oportunitate în spusele directorului închisorii care ameninţă că primul deţinut care va provoca o bătaie va fi transferat la penitenciarul Creighton dotat cu cel mai dur sistem de securitate din SUA, acesta fiind locul unde societatea îşi duce scursurile, dar situat pe continent, deci există şanse de evadare. Face tot posibilul să creeze o bătaie şi imediat este transferat la închisoarea Creighton al cărei comandant Edward Wallace le da noilor veniţi un singur sfat : să nu încalce regulile. Aici Twitch este somat de deţinuti să opteze pentru a intra într-o gaşcă având posibilitatea de a alege sau în cea de negrii condusă de Angel, sau în gaşca de mexicani condusă de Cortez, însă alegerea lui e  deţinutul Burke, un tip care nu dă doi bani pe nimeni din închisoare fiind interesat doar de persoana lui. Această hotărâre vine tocmai când în închisoare se declanşează o revoltă între bandele rivale.</p>

Andrei_fermecatoru

08.09.2018

Mai tine cineva minte primul “Half past dead” ? -ala cu Steven Seagal !!??!! Pt cine isi mai aminteste, Twich (rapperul Kurupt), care aflase in filmul precedent unde erau ascunse cele 160 milioane USD in lingouri de aur, in filmul de fata este transferat din New Alcatraz intr-o alta inchisoare de maxima securitate, cu planul de a evada de aici in timp de o luna. Si cum socoteala de acasa….ei bine, el nimereste fara voie in mijlocul unei revolte sangeroase intre detinutii incarcerati aici. Incercand sa ramana impartial, si sa-si salveze pielea se aliaza cu un alt detinut (westlerul Bill Goldberg). Cam asta ar fi povestea, aparent simpla, dar filmul se ridica mult peste! Kurupt, e mortal aici, razi doar cand deschide gura, Goldberg face ce stie el mai bine din ring-adica se bate, prietena aia a lui Twich e bucata rau, actiunea nu prea te lasa sa intorci privirea, si mai presus de toate, coloana sonora e dementiala, mult mult prea tare !!!!….desi datorita faptului cunoscut deja ca ” Steven Seagal doesen’t do sequels” , e mai bine asha….trust me, nu i se simte lipsa aici !!!

1 1

george4dinamo

08.09.2018