Hamburger Hill

Război, Acțiune, Dramă (United States of America)

John Irvin

Paramount, RKO Radio Pictures

7 August 1987

27 Mai 2022

<p>Suntem în primăvara anului 1969 in Vietnam, unde militarii americani din batalionul 3, divizia 101 aeropurtată, regimentul 187 infanterie au un moment de respiro înainte de a lua cu asalt dealul 937, deal ce se află aproape de Ashau Valley, locul unde sunt cantonaţi ei, moment de care încearcă sa profite din plin distrându-se cu fetele din zonă şi golind rezerva de bere existentă în micul local din satul vietnamez. Deşi în Vietnam se întâlnesc cu multe microorganisme în mâncare, în apă, sau în aer, necunoscute soldaţilor americani, iar malaria, dizenteria şi păduchii fac ravagii, comandamentul armatei SUA crede că una din cele mai mari probleme pe care o au militarii sunt bolile venerice. Starea de tensiune de dinainte de luptă se simte, conflictele dintre militarii de culoare şi cei albi fiind frecvente. În ziua de 10 mai se dă în sfârşit ordinul de atac pentru militarii plutonului 1 porecliţi vulturii urlători, obiectivul lor fiind cucerirea dealului  937, apărat însă de o armată nord vietnameza bine motivată, bine antrenată şi la fel de bine echipată.</p>

Razvan86

08.09.2018

determinare si camaderie....un bun film despre vietnam care a trecut oarecum pe sub radarul cinefililor

1 0

jdr

08.09.2018

În timp ce întreaga lume se întreba de ce se întîmplă acest lucru, o trupă de soldaţi lupta şI murea în cea mai crîncenă bătălie din cel mai sîngeros război purtat de americani - războiul din Vietnam. Drama regizată de John Irvin urmăreşte povestea dramatică a unei divizii de soldaţi americani, care, în ziua de 10 mai 1969, participă la bătălia pentru preluarea zonei Dong Ap Bia, din valea A Shau. Această zonă a fost supranumită dealul Hamburger, din cauza măcelului, care a transformat combatanţii uneia dintre cele mai dure lupte din acest război într-o masă însîngerată

0 0

remyy63

08.09.2018

Un film cu un puternic mesaj anti razboi,foarte bine realizat si care a trecut chiar bine de tot pe sub radarul cinefililor,vorba lui Razvan86.Chiar am stat si m-am gandit daca mesajul transmis de radio Hanoi trupelor americane care au invadat Vietnamul era demoralizator sau spunea adevarul la vremea respectiva...,,Solidarizati cu eroicul popor vietnamez,asa cum multi concetateni de ai vostrii o fac,de ce sa luptati cu eroica armata populara,cand propriul vostru guvern va tradeaza,,...,,moartea va urmeaza ca o umbra peste tot,,!!!Bun filmul,recomand amatorilor.

6 4