Hamilton 2 - Men inte om det gäller din dotter

Acțiune, Dramă, Thriller (Sweden)

Tobias Falk

Pampas Produktion, Kanzaman, TV4 Sweden

26 Martie 2013

29 Noiembrie 2020

<p>Agentul special Carl Hamilton este nevoit să joace după propriile sale reguli atunci cand este răpită Nathalie, fetiţa al cărei naş este. Ambasadorul OEP la Stocholm este ţinta unui asasinat care urmează a fi executat prin Suleiman Al-Obeid care a mai ucis un politician. Planul de asasinare este dejucat de agentul Carl Hamilton şi de echipa sa iar Suleiman este ucis în încercarea de afugii de sub escortă cu luare de ostatic. Ewa Tanguy este cea care conduce ancheta prin care urmează să se dovedească cine a comandat asasinatul. Acest lucru deranjează foarte mult pe finanţatorul atacurilor teroriste din occident şi are ca rezultat rapirea ficei Ewei. Sunt trimise înregistrări video cu fetiţa răpită care este obligată să citească un text de convertire la islamism. Serviciul secret suedez află că Nathalie se află în Arabia Saudită şi este răpită la ordinul Abdul-Rahman finanţatorul terorismului. Carl Hamilton formează o restrânsă echipă de comando care are ca misiune salvarea Nathaliei din mâna teroriştilor islamici.</p>

fireprof

08.09.2018

nu am văzut încă primul film cu Hamilton, dar pe acesta îl cotez ca fiind unul reuşit pentru genul în care se încadrează. Acţiune, suspans, principii, producţie suedeză, filmul este digerabil şi are suspansul necesar pentru a putea fi urmărit cu interes şi curiozitate. Îl recomand având convingerea că va fi gustat de pasionaţii filmelor de comando. Nostalgicii unor fime de comando nu vor fi dezamăgiţi dar vor vedea un film puţin mai simplu ţi mai direct decît cele clasice. Nu este o capodoperă dar merge în lipsă de altceva mai bun.

4 10

DeVante

08.09.2018

Nici eu nu am vazut Hamilton 1 si se pare ca am pierdut,asta in cazul in care este la fel de bun ca acesta,filmul dupa cum am lasat sa se intelega este bun,daca va lasati purtati de actiune o sa aveti de castigat,povestea una clasica dar ce mai conteaza cand suspansul iti patrunde in sange.Vizionare placuta si eu fug sa piratez :) Hamilton 1

0 0