Hanna

Acțiune, Thriller, Aventuri (Germany, United Kingdom, United States of America)

Joe Wright

Focus Features, Neunte Babelsberg Film, Holleran Company, Sechzehnte Babelsberg Film

7 Aprilie 2011

17 Iunie 2011

Hanna este o adolescenta in varsta de 14 ani care nu are prea multe lucruri in comun cu orice alta fata de varsta sa intrucat a fost supusa de catre tatal ei Erik Heller, un fost agent CIA, la un regim de viata spartan si plin de privatiuni, cu scopul de a fi transformata intr-o asasina perfecta. Crescuta intr-o regiune salbatica a Finlandei si antrenata zi de zi asemenea unui soldat pentru a dobandi viteza de reactie, agilitatea, forta si curajul unui criminal profesionist, Hanna este trimisa de catre tatal sau intr-o misiune secreta in Europa, avand nevoie de toata inteligenta si priceperea pe care si le-a insusit in decursul anilor de instructie draconica pentru a evita sa fie capturata de catre agentii CIA pusi pe urmele ei de catre Marissa Wiegler. Atunci cand interactioneaza cu o familie de francezi care are o fata de varsta ei, Hanna incepe sa inteleaga semnificatia cuvantului camin si sa observe lucrurile pe care le-a ratat din cauza faptului ca nu a beneficiat de o copilarie si o adolescenta normale, moment in care are o revelatie cu privire la existenta ei si isi pune intrebari referitoare la latura ei umana.

Sibelius

08.09.2018

Filmul se anunta o combinatie intre Cornul de capra, Leon, Nikita si Kick-ass. Interesant.

2 9

berby

08.09.2018

Pentru felul in care joaca, vreau sa vad acest film, m'a incantat cum a jucat in "The Lovely Bones" si cred can'o sa se dezminta nici de aceasta data, despre Cate Blanchett( Marissa Wiegler) sau Eric Bana(Erik Heller) ce sa mai zic sunt nume consacrate si cred ca merita vizionat, nu'l contrazic pe:"sibelius" care zice: -corect dar totusi vreau sa'l vad

2 6

Skyline

08.09.2018

Filmul in sine m-a cam dezamagit pentru ca din trailer te astepti la un film foarte interesant. Saoirse Ronan joaca intr-adevar bine, dar nu este ajutata si de un scenariu bun ca sa poti zice ca straluceste in rolul Hannei. Am vazut filmul si inca ma simt ca parca nu l-am vazut ...pentru ca in film nu este deloc explicat mai nimic..decat asa in trecere si fara o logica.Pare un scenariu scris de un copil de clasa a 5a. Nu vreau sa scriu prea multe ca sa nu dau detalii celor care poate vor sa vada filmul si sper ca lor sa le placa mai mult decat mi-a placut mie. Eu una stiu doar ca am fost asa dezamgita la final si ma simteam asa prost ca am ales filmul asta...insa inca o data zic...ca imi vine din nou sa aleg filmul asta daca ma uit si acuma la trailer...deci trailer nota 10 cu felicitari, film nota 6.

5 5