Hansel & Gretel: Witch Hunters

Fantasy, Horror, Acțiune (United States of America, Germany)

Tommy Wirkola, Morgan Spurlock

Paramount, MTV Films, Gary Sanchez Productions, Studio Babelsberg, Deutsche Filmförderfonds (DFFF), Metro-Goldwyn-Mayer

17 Ianuarie 2013

1 Februarie 2013

<p>La 15 ani de la înfricoşătoarele evenimente din căsuţa de turtă dulce, Hansel şi Gretel sunt doi neîntrecuţi vânători de vrăjitoare. Chiar dacă se refac după chinul prin care au trecut, munca lor este relativ ușoară, pentru că blestemele și vrăjile nu se prind de ei. Primarul din Ausburg îi angajează pentru a vâna o vrăjitoare malefică - Janssen - care plănuiește să sacrifice mulți copii la "Luna roșie" peste 2 zile. Pentru ca lucrurile să nu fie simple, cei doi trebuie să se ocupe de șeriful Berringer care a acaparat puterea în Ausburg și conduce de asemena o vânătoare de vrăjitoare.</p>

radu92paul

08.09.2018

Vad ca acum este la moda sa transpui un roman intr-un film dar s-a ajuns mult mai rau,acum apar filme chiar si cu povestiile pe care le citeam cand eram mic, eu chiar astept sa vad''punguta cu doi bani'' regizata de Spielberg cu Nolan scenarist si cu un buget de 200 milioane dolari.La mai multe.

26 17

banicuta

08.09.2018

E un film destul de slabut in comparatie cu genurile astea de filme

2 2

mdomnita

08.09.2018

În primul rînd doresc să specific că, contrar a ceea ce sugerează la prima vedere titlul, acest film nu e pentru copii. După părerea mea e chiar bine că e interzis sub 16 ani. Unele dintre scene erau prea violente/sîngeroase pentru persoanele de sex feminin din sală cu vîrsta de peste 18 ani. Din celelalte puncte de vedere, acest film e un film de văzut pentru cei care doresc violență și amuzament pe seama acesteia fără a lua în seamă scenariul. Mie mi-a adus aminte oarecum de grindhouse al lui Tarantino și de filmele cu Steven Seagal. Efectele speciale sunt reușite dar nu m-a dat pe spate nici din punctul ăsta de vedere (nu are nimic ieșit din comun, doar efecte potrivite poveștii întunecate pe care o prezintă). Ca să nu mă zntind prea mult, recomand filmul dacă doriți un film atît de violent încît să ajungeți să ignorați scenariul, să vă distrați pe cinste și chiar să vă amuzați. Dat trebuie să fiți genul de oameni care acceptă așa ceva ântr-un film, nu recomand celor pe care îi sperie violența și sîngele în filme.

3 3