Un Bonheur n'arrive jamais seul

Comedie, Romantic (France)

James Huth, Sam Raimi

Pathé!, Eskwad

27 Iunie 2012

25 Noiembrie 2020

<p>Sacha Keller este un talentat interpret la pian care activează intr-un local cu specific de jazz. El deşi are 35 de ani nu are o relaţie stabilă cu o femeie ci preferă aventurile de-o noapte. Lucrurile se schimbă în momentul în care o cunoaşte într-o situaţie cel puţin comică pe frumoasa Charlotte Posche. Aceştia încep o relaţie pasională şi romantică. În unul dintre momentele lor pasionale petrecute la Charlotte acasă, Sacha este luat prin surprindere să descopere faptul că iubita lui are trei copii. El îşi depăşeşte cu greutate fobia de copii ca mai apoi să descopere că noua sa prietenă este soţia unuia dintre cei mai bogaţi şi influenţi oameni din oraş. Lucrurile se compică atunci când domnul Posche, zis Iepuroiul, nu este dispus să renunţe cu totul la soţia lui de car este separat dar nu şi divorţat. De ce este capabilă o iubire puternică şi dacă aceasta va rezista piedicilor vom vedea urmărind filmul mai departe. </p>

fireprof

08.09.2018

Un film fain care iese oarecum din tipare, cu un umor bun cum azi se vede mai puţin în filmele de gen. Îl recomand cu asigurarea ca va aduce bunadispoziţia acolo unde este nevoie. În ultima vren'me cinematografia franceză prezintă produse de buna calitate care deţin acel bun simţ ce lipseşte producţiilor de larg consum americane. Acesta este unul din aceste produse, deşi nu este un film de artă ci unul facil şi haios, plin de elemente şi situaţii care pot face parte din viaţa cotidiană a multora dintre noi.

4 11

cescfabregas

08.09.2018

Un film ce te poartă prin tot felul de stări, în special prin veselie şi dezamăgire pentru unele lucruri. Pune în evidenţă setea unora pentru bani şi modul în care suntem dispuşi să renunţăm la lucrurile care contează cu adevărat în dauna unei false stabilităţi asigurate de către prezenţa banilor. Recomandat pentru vizionarea alături de persoana iubită.

0 0

08.09.2018

un film superb; desi scenariul nu e oroginal , maniera de expunere ii da clasa; cei romantici vor fi pe deplin satisfacuti; coloana sonora contribuie substantial la calitatea filmului, iar actingul e impecabil; e pacat sa il ratezi.

1 0