Happythankyoumoreplease

Comedie, Romantic (United States of America)

Josh Radnor, Jaume Collet-Serra

Paper Street Films, Tom Sawyer Entertainment, Back Lot Pictures

20 Ianuarie 2010

11 Mai 2021

New yorkez-ul Sam Wexler este un scriitor aspirant caruia nicio editura nu vrea sa-i publice romanul de debut, iar in drumul sau spre o intrevedere cu un alt editor tanarul gaseste intr-o statie de metrou un baietel afro-american pe nume Rasheen, care pare sa se fi ratacit de familia lui, dar in realitate este un orfan mutat dintr-o familie adoptiva in alta, care refuza sa mai fie incredintat autoritatilor pentru protectia copilului. Romantic si spontan, insa nu destul de matur pentru a se implica intr-o relatie serioasa, Sam Wexler se simte atras de chelnerita si cantareata de cabaret aspiranta Mississippi, careia ii propune sa se mute in apartamentul lui din prima zi in care o cunoaste, desi tocmai si-a asumat si responsabilitatea de a-l ingriji pe Rasheen. Annie, cea mai buna prietena a lui Sam, sufera de alopecie si nu are incredere in capacitatea ei de seductie, desi este curtata insistent de catre un coleg de serviciu pe care l-a botezat cu afectiune Sam 2. Charlie si Mary Catherine formeaza un cuplu de multi ani, insa soliditatea relatiei lor este pusa la incercare de dorinta barbatului de a se muta din New York in Los Angeles pentru a-si implini visurile profesionale.

ioanlaslo

08.09.2018

"Multumesc,mai mult te rog!" poate suna ciudat , dar poate duce la fericire! A ne multumi cu putin insemna unoeri blazare. Te intrebi "esti fericit"? Apoi raspunzi ca multe personaje dn filmul acesta "Nu, nu sutn fericit!" Bun , dar atunci ce faci? Mergi simplu mai departe , fara sa schimbi nimic pentru ca pur si simplu iti e frica sa nu reusesti vreodata sa devi fericit? Filmul e ciudat pate la inceput. Uneori intalnirea in metrou cu un pusti iti poate schimba viata. memorabila replica: "si daca nu canta bine ce ii spun?" "de exemplu spune-i ca e frumoasa!" Poate ca trebuie sa fii pusti si sa fii gasit intr-un metrou ca sa vesi si sa spui asta. Sau sa ai puterea de a privi lucrurile fara sa le complici inutil. E ciudat cum fericirea vine din lucrurile simple mereu, dar mereu ne dam seama prea tarziu de acest lucru. Sam Wexler isi gaseste fericirea: e clar, are nume de rau sau de stat american? Mississippi! Ii trebuie destul de mult sa realizeze ca e aproape de ea, dar pana la uirma, ca in orice film american se regaseste :) Asa ca filanul e apoteotic(spun asta fara sa fie spoiler, credeti-ma. Daca vreti sa va convingeti, urmariti filmul : chiar merita!

4 0

johnny89

08.09.2018

Pe mine m-a plictisit. Poate ma asteptam la ceva mai comercial, mai volubil, mai amuzant, care n-a fost sa fie, ma multumesc totusi cu faptul ca am mai vazut-o pe draguta Kate Mara.

1 2

arbatel

08.09.2018

Recunoştinţă şi mulţumire Deşi nu face gaură în cer, acest film merită a fi vizionat pentru victoria asupra insensibilităţii şi egoismului, dar mai ales pentru biruinţa asupra clişeismului.Afirmaţia are dublu sens, primul referindu-se la evitarea scenelor clişeistice, dacă se exceptează finalul happy- end tipic la majoritatea filmelor americane, în care atît povestea în sine, cît şi replicile au o mare doză de inedit.Cel de-al doilea sens, vizează comportamentul uman, care la cei mai mulţi dintre noi este tributar unor clişee psiho-mentale, dintre care cel mai cunoscut clişeu sau cea mai cunoscută prejudecată este aceea că putem fi împliniţi afectiv şi amoros doar prin intermediul unui anumit tip de corp fizic, în speţă cel arătos nevoie mare ! Victoria aparţine desigur personajelor din film, dar problema cea mai mare a celor mai mulţi dintre noi este că ne mulţumim cel mai adesea doar cu mici jubilări prin procură, fie că ele aparţin personajelor imaginare din filme sau cărţi, fie că aparţin unor oameni reali, rude sau cunoştinţe.Vreau să spun că în filme este ca în filme, că pildele luate de acolo pot fi mobilizatoare pentru unii, puţini la număr, dar pentru cei mai mulţi, acele pilde impresionează pe moment, apoi le uităm, că de !, acolo era un film, pe cînd viaţa reală e mult mai complexă şi dificilă, deci viaţa reală nu mai este film ! Aş putea să disec unele amănunte, dar e posibil să tai interesul unor viitori spectatori, de aceea mai scot în evidenţă doar faza cheie a acestui film, în care schimbarea vieţii neîmplinitoare se poate realiza prin schimbarea atitudinii, respectiv depăşirea scepticismului şi negativităţii prin recunştinţă şi mulţumire adresate Divinului pentru ceea ce avem . Formula este : Multumesc, vreau mai mult, te rog ! Partea cea mai puţin măgulitoare la autorii de recenzii şi comentarii, este că, cel mai adesea, ei dau sfaturi altora, că sînt mari meşteri în a ne tot sfătui cum să depăşim situaţiile critice, dar ei înşişi sau ele însele nu pun în aplicare propriile sfaturi, decît foarte rar sau foarte tîrziu în viaţă, iar autorul acestui comentariu nu face excepţie.În popor li se spune „ gură bogată”, nu doar pentru că vorbesc mult, ci mai ales pentru că sînt buni sfetnici, dar lamentabili în fapte ! Dacă ar fi să privim filozofic, este şi acesta un stadiu de care trebuie să devenim conştienţi şi apoi să-l depăşim cît putem de repede.Însă de la vorbe încurajatoare pînă la fapte transformatoare se află drumul lung al perseverenţei şi atenţiei, care trebuie musai aplicate practic, altfel e doar gura de noi.Iar istoria aparţine învingătorilor, cei învinşi pierzîndu-se în mîlul neputinţelor proprii, din care vor ieşi foarte tîrziu sau în altă încarnare.Altfel spus, istoria îi reţine pe cei care reuşesc într-un domeniu sau altul, uitîndu-i pe cei care ratează, cu unele excepţii, poate. Acesta ar trebui să fie un îndemn şi pentru cei foarte leneşi, delăsători, inerţi, care sînt majoritari printre noi, şi spun aceasta bazîndu-mă pe starea jalnică a omenirii actuale la nivel de conştienţă, precum şi la nivelul bunăstării materiale şi sufleteşti, dar mă opresc aici cu filozofemele, pentru că depăşesc cadrul acestui articol. Închei, precizînd că recunoştinţa şi mulţumirea e de dorit să se manifeste din inimă, ci nu doar din vîrful buzelor, pentru că în acest ultim caz eficienţa ei este cvasi-inexistentă.Dacă simţim recunoştinţă şi mulţumire, dar dacă nu simţim, ce facem ?

6 0