Hard Eight

Dramă, Thriller (United States of America)

Paul Thomas Anderson

Trinity Filmed Entertainment, Rysher Entertainment, Green Parrot

28 Februarie 1996

20 Septembrie 2021

<p>Doi cartofari si o prostituata formeaza un triunghi bizar in acest film. Veteranul ratat Sydney se imprieteneste cu John, un pierde-vara, impreuna cu care pleaca in Nevada si pe care il initiaza in arta jocului de carti.</p><p>John se dovedeste a fi un elev sarguincios, ceea ce ii apropie si mai mult pe cei doi. Sidney il roaga pe John sa aiba grija de Clementine, o prostituata. </p><p>Este inutil sa mentionez ca inca o data, o femeie strica prietenia dintre cei doi barbati. </p><p> </p>

skilefido

08.09.2018

Consultati DEX-ul inainte de a face un review. Poate va dati seama singuri de greseala idioata de mai sus.

0 2

Nagy

08.09.2018

Filmul de debut al unui regizor foarte talentat. De apreciat jocul actorilor si modul ,,proaspat'' in care a fost spusa povestea protagonistilor de catre regizor.

0 7

08.09.2018

Hard Eight este filmul de debut al merelui regizor Paul Thomas Anderson iar acest lucru intr-o mare masura "obliga" un cinefil pentru a viziona acesta pelicula. Eu de ceva timp mi-am dorit acest lucru iar faptul ca in sfarsit am reusit imi ofera o anumita mandrie si o bucurie de nedescris. Filmul in sine mi s-a parut foarte frumos, bine scris, excelent regizat. Interpretarile actorilor au fost foarte reusite in special cea oferita de catre Philip Baker Hall, pe care l-am mai intalnit de multe ori in trecut insa cumva niciodata nu l-am remarcat cu adevarat. Asta pana acum pentru ca am ramas uimit de performanta acestuia oferita aici. Firul narativ este unu excelent, foarte bine dezvoltat. Mi-a placut modul in care povestea a debutat si faptul ca a stiut sa-si mentina misterul pe toata durata actiunii, finalul fiind unul poate doar putin previzibil insa deznodamantul cel mai potrivit. Ultima scena spune foarte multe despre acest film, cu siguranta totul despre personajul central. Ritmul este unul ok, cel putin eu nu m-am plicitisit urmarind acest film iar la acest fapt cu siguranta a contribuit interpretarea lui P.B.Hall. Am ramas impresionat de modul in care acest personaj a fost conturat, acesta fiind o figura parinteasca plina de intelepciune, mereu cu cuvintele perfect alese si desigur cu un trecut "lipsa" care ii ofera o aura misterioasa. Din punct de vedere vizual are acel stil cu care regizorul ne-a obisnuit deja cu filme precum Magnolia sau Punch-Drunk Love. Imediat dupa vizionare am zis ca este un film de nota 8. Insa acum dupa ce am aprofundat mai bine toate detaliile legate de acest film nu pot sa ii mai acord nota 8. Asadar nota 9 pentru acest film. Super bucuros ca in sfarsit l-am vazut.

3 0