Hardball

Comedie, Romantic (Germany, United States of America)

Brian Robbins

Paramount, Munich Film Partners & Company (MFP) GHS Productions, GHS Productions KG, Nides/McCormick Productions

14 Septembrie 2001

30 Noiembrie 2020

<p align="left">Hardball este o drama aparatu in anul 2001 si regizata de Brian Robbins. Conor O'Neill este un parior, care a pariat pe contul tatalui sau decedat, iar acum este in datorii pana peste cap. Pentru a putea plati datoriile, el trebuie acum sa antreneze o echipa de basseball, echipa din care fac parte numai copiii obraznici din proiectul Cabrini-Green, din Chicago. Inainte sa antreneze echipa, avea de gand sa o paraseasca odata ce va putea sa-si plateasca datoriile, dar odata cu trecerea timpului petrecut cu acei copii ii vine din ce in ce mai greu sa ii paraseasca.</p>

riddick

08.09.2018

Un om, trecand cu indiferenta prin viata, este pe cale sa-si descopere forta interioara pe care niciodata nu si-o banuise. Keanu Reeves este Conor O’Neill – un ratat care isi va gasi telul vietii cu ajutorul celui mai nepotrivit anturaj cu putinta. Lui Conor ii place sa parieze. Prietenul lui, care obisnuieste sa il scoata din necazuri, nu vrea, de data aceasta, sa ii plateasca datoriile, decat daca se angajeaza sa antreneze o echipa de baseball de tineret. Conor O’Neill se trezeste modeland copii lipsiti de orice privilegii sociale, din cea mai dura parte a orasului Chicago. Ceea ce parea a fi cea mai crunta pedeapsa pentru Conor, devine o lectie de viata plina de invataminte iar existenta lui searbada si egoista capata pentru prima oara un rost.

1 1

blackbird

08.09.2018

poate ca nu a fost un film foarte bun...insa pe mine m-a impresionat foarte mult...e unul din filmele alea din care poti invata ceva...oamenii se pot schimba,daca sunt ajutati...mi-a placut cum a fost redactata povestea cartierelor din suburbiile marilor orase din america,cu gastile de cartier,arme si violenta...reflecta exact realitatea cruda...am cautat acest film foarte mult si nu l-am gasit...insa printr-o coincidenta am aflat ca este difuzat la tv...chiar sunt happy ca am reusit sa-l vad...iar keanu reeves ma lasa uimit cu fiecare rol al sau...eu ii voi da 10...merita

0 0

MichaelMadsaen

08.09.2018