Harold and Maude

Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

Hal Ashby, Tim Burton

Paramount

20 Decembrie 1971

21 Octombrie 2021

<p>Harold este un adolescent bogat pasionat  de macabru si obsedat de moarte, avand o adevarata placere in a simula sinucideri (care o sperie teribil pe mama lui). Viata sa este anosta, fara prieteni, mama sa incercand sa il introduca pe Harold in ''normalitate'', cautandu-i o viitoare sotie. Actiunea insa o aduce in prim plan pe Maude, o femeie de 79 de ani, pe care Harold o intalneste la o inmormantare. Cei doi leaga pentru inceput o frumoasa prietenie, Harold invatand de la Maude sa traiasca cu adevarat, aceasta introducandu-l in viata sa plina de nebunie, de suspans, de aventura, aratandu-i lui Harold infinitele posibilitati pe care le poate avea oricine la indemana.</p><p> </p>

08.09.2018

Film ce face parte din cele 250 de filme din Topul celor mai bune filme realizate vreodata. Bud Cort si Ruth Gordon fac impreuna o"pereche" ce-i separa o viata dar, alaturi unul de celalalt, se sprijina reciproc si se "salveaza unul pe celalalt!

3 0

Cryss190

08.09.2018

filmul care da la o parte orice fel de conventionalism, moartea fiind acceptata in sfarsit ca pe un fenomen firesc in natura o prietenie intre doi oameni ca o traire fara limite, ca o imbratisare a vietii, un zambet larg si o amintire nemuritoare...ea, o "bunica" vesnic tanara, el, un adolescent fascinat de moartea prin sinucidere...neprihanirea gandirii lor se va vedea prin orice actiune pe care o fac din vointa proprie intelepciunea si adevaratele comori ne sunt la indemana, noi trebuie doar sa credem in ele si sa le acceptam ca pe o salvare de "moment"

4 1

bradu

08.09.2018

O comedie reusita formata dintr-un cuplu foarte ciudat.Un film al emotiilor,un strigat de ajutor dar expus sub un comic de situatie.Doza de extrencitate a adolescentului dar si-o anume maturitate balanseaza frumos alaturi de Maude,o inocenta in felul sau si te face sa-i indragesti in ciuda diferentei de varsta.Un cuplu care se completeaza reciproc,natural.Sfarsitul lasa totusi loc la interpretari insa Harold ceva,ceva tot a invatat din aceasta legatura care l-a marcat pe viata.

1 0