Acțiune, Thriller, Mister (Ireland, United States of America)

Steven Soderbergh

Lem Dobbs

Irish Film Board, Relativity Media

6 Noiembrie 2011

3 Februarie 2012

Mallory Kane este un agent superantrenat care lucrează pentru o agenție guvernamentală de securitate în cele mai murdare și mai periculoase colțuri ale lumii. După ce eliberează cu succes un jurnalist chinez ținut ostatic, aceasta este înlocuită și lăsată să moară de cineva apropiat ei din propria agenție. Fiind deodată ținta unor asasini profesioniști care-i știu orice mișcare, Mallory trebuie să găsească adevărul pentru a rămâne în viață. Folosindu-și abilitățile dezvoltate în timpul antrenamentelor militare, ea pune la cale o ingenioasă și periculoasă cursă. Dar când lucrurile se precipită, Mallory realizează că poate fi ucisă rapid dacă nu găsește o cale să-și schimbe poziția în fața adversarului.

horia98

08.09.2018

Deci este unul dintre cele mai proaste filme din 2011. Nu inteleg cum un regizor ca Steven Soderbergh a putut sa regizeze asa ceva. Gina Carano ar trebui sa nu mai joace in viata ei intr-un film. Un film de evitat. Nota de pe IMDb mi se pare mult prea mare. 3.

11 8

Sayre83

08.09.2018

Sunt parțial de acord cu horia98. Este unul dintre cele mai proaste filme din ultimi ani, nu din 2011. Am fost stupefiată când am văzut, la sfârșitul a ceea ce mi s-a părut o eternitate, că regia era semnată de Soderbergh. Aveam un respect deosebit pentru acesta. În ceea ce o privește pe Gina Carano cred că are un minim de potențial și sub îndrumarea potrivită ar putea să ajungă o actriță relativ decentă. Dar nu în această mirobolantă peliculă! Nu merită vizionată! Este o irosire a nervilor și a facultăților mintale!

6 4

zuzucku

08.09.2018