Dramă, Horror, Thriller (United Kingdom)

Philip Ridley

Philip Ridley

Matador Pictures, Isle of Man Film, CrossDay Productions, CinemaNX, May 13 Films, Cinema Two

21 Noiembrie 2009

28 Iulie 2021

Un adolescent in varsta de 17 ani pe nume Jamie Morgan locuieste in zona estica a Londrei impreuna cu mama lui Marion, tatal sau George decedand pe vremea cand el era copil. Intrucat s-a nascut cu un semn dizgratios in forma de inima pe chip din pricina caruia a devenit tinta tachinariilor celorlalti, Jamie este singuratic si nefericit, canalizandu-si energia in pasiunea sa pentru fotografie. Dupa ce urmareste jurnalele de stiri ce prezinta actele de violenta comise de catre un grup de tineri care poarta masti demonice, iar mama lui este ucisa cu brutalitate de acesti atacatori, Jamie Morgan intelege ca asasinii nu sunt oameni mascati, ci creaturi ale infernului. Dornic sa rezbune moartea mamei sale, baiatul il cunoaste pe Papa B, intruchiparea Satanei, care ii propune un pact faustian: indepartarea definitiva a semnului din nastere si sansa la iubire si la o viata normala contra savarsirii unor acte haotice care il transforma treptat intr-un criminal. Frumusetea fizica redobandita si relatia amoroasa pe care o infiripa cu Tia sunt scump platite de catre Jamie Morgan, care isi da seama ca Diavolul nu joaca niciodata fair play si ca trebuie sa lupte din greu pentru a-si salva sufletul de flacarile iadului.

Nastygirl1986

08.09.2018

deci atunci cand vreau sa vad un film ma uit aici pe site ce scrie lumea despre film,daca vad pareri bune il iau,cred ca este ceva bun,dar cand iau si ii prost rau ma enervez,o aiureala de film,nu intelegi nimik,iar sfarsitul nare nici o legatura,sincer intelegi o parte te astepti la ceva mai mult,dar din nefericire nu intelegi nimik in concluzie.nota 5

2 6

mitsuko_san

08.09.2018

n-as putea spune neparat ca m-a socat..sincer ma asteptam la mai mult de la acest film..mai ales ca a fost ales cel mai bun film la Fantasporto..mi-a placut cum a jucat PApa B (un fel de diavol cu tatuaje care m-a dus cu gandul la Lemmy din Motorhead:). filme cu si despre violenta si pacturi cu diavoli s-au mai facut..m-a enervat putin discursul moralizator..putea sa fie ceva mai subtil..doar intelegeam oricum ideea..iar efectele speciale au fost destul de slabute..totusi nu spun ca nu merita vazut...

1 1

andreimourinho

08.09.2018