Hector and the Search for Happiness

Aventuri, Dramă, Comedie (United Kingdom, South Africa, Germany, Canada)

Peter Chelsom, David Koepp

Wild Bunch, Erfttal Film, Head Gear Films, Metrol Technology, Egoli Tossell Film, Construction Film, Screen Siren Pictures, Film Afrika Worldwide

14 August 2014

28 Octombrie 2021

<p><span style="font-size: 13.5pt; line-height: 115%; font-family: Calibri, sans-serif; background-image: initial; background-attachment: initial; background-size: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-position: initial; background-repeat: initial">Povestea unui psihiatru hotărât să descopere secretul fericirii. Va da nas în nas cu o mulțime de probleme, dar și cu foste iubite, prieteni și noi provocări. </span></p>

08.09.2018

Ma asteptam ca acest film sa imi placa indeajuns de mult incat sa primeasca o nota buna. O oarecare teama am avut-o totusi deoarece filmul nu are niste recenzii bune din partea importantelor publicatii de specialitate. Lucru pe care eu il consider foarte important la un film si pe care absolut mereu il iau in considerare. Pe de alta parte, publicul larg a apreciat din plin acest film, trecand cu vederea criticiile nefavorabile iar astfel nota inregistrata pe IMDB fiind una foarte buna. Hector and the Search for Happiness este un film dragut care insa are anumite probleme care pot deranja intr-o oarecare masura. Eu am incercat sa trec cu vederea aceste minusuri si sa apreciez telul acestui film. Astfel doar asa poti sa te bucuri din plin de mesajul filmului, care chiar daca pare superficial, tot reuseste sa imi trezeasca anumite emotii.Inceputul este unul dificil, greoi, neinspirat dar treptat situatia se schimba usor usor in bine. Aceasta tranzitie spre ok este de multe ori ingreunata de niste momente total neinspirate. Punctul de apogeu al acestui film probabil este in primele 40 de minute iar momentele finale sunt la fel de proste ca cele de la inceput. O coloana sonora care trebuia sa aduca mai multa emotie din pacate, un acting nesatisfacator care nu ajuta absolut deloc la credibilitate insa o regie care in multe momente gaseste moduri sublime de a transmite cu adevarat ceva spectatorului. Consider ca acest film poate fi intr-o anumita masura destul de frumos. Conteaza enorm felul de a fi al fiecarui spectator, modul in care acesta priveste lucruriile. Toata lumea viseaza la anumite lucrurii insa nu toti sunt visatori. Hector and the Search for Happiness este un film pentru acei visatori, oameni sensibili si plini de emotii care vad lucruriile putin altfel. Pe mine m-a emotionat teribil cu cateva cadre foarte bine reusite din punct de vedere vizual dar si sentimental. De asemenea cu anumite ideii interesante si aparte implementate in poveste. Mi-a placut indeajuns de mult incat sa ii acord nota 7. O nota buna meritata pe deplin. Astfel de filme care abordeaza pur si simplu viata cu tot ce inseamna fericirea, tristetea, nostalgia si melancolia ei... astfel de filme le gasesc mai mult sau mai putin drept minunate. Nu consider absolut deloc timp pierdut acest film, ma bucur ca l-am vazut, il recomand desigur acelor frumosi oameni, alaturi de acest film cred cu desavarsire ca si Walter Mitty merita din plin o vizionare. Amintesc de asemenea si The Bucket List.

0 0