Fantasy, Acțiune, SF (United States of America)

Guillermo del Toro

Mike Mignola

Columbia Pictures, Revolution Studios, Dark Horse Entertainment, Lawrence Gordon Productions, Starlite Films

2 Aprilie 2004

30 Iulie 2004

<p>Nascut in flacarile iadului acum 60 de ani in timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial, Hellboy a fost adus pe Pamant de catre un nebun malefic, Grigori Rasputin pentru a dezlantui fortele raului.Desemnat prezicator al Apocalipsei, Hellboy a fost salvat de Fortele Aliate conduse de profesorul Boom, fondator al B.C.A.F.P(Biroul de Cercetare si Aparare impotriva Fenomenelor Paranormale) clandestin, care l-au crescut ca pe un fiu dezvoltandu-i darurile paranormale extraordinare.In ciuda originilor sale intunecate, Hellboy devine un campion al binelui, luptand impotriva fortelor malefice care ameninta lumea noastra.</p><p> </p>

Patronu

08.09.2018

Un film de acţiune reuşit. Deşi povestea e mediocră şi de duzină (aceiaşi veşnică luptă dintre bine şi rău), se remarcă prin acţiunea cursivă, personajele fascinante, realizarea aproape fără cusur şi simbolistica generală a filmului (vezi diavolul care are o cruce în mână). E un film care nu va rupe gura târgului dar care va fi pe gustul amatorilor de acţiune.

11 6

Roshkata

08.09.2018

super frumos e filmul asta..l-am urmarit cu atentie si mi-a placut foarte mult..curand o sa il vad si pe al doilea nota 10

1 1

sinradu

08.09.2018

Aventura începe mediocru, cu o pastişă după Indiana Jones, dar filmul reuşeşte să iasă din capcană şi să dezvolte o intrigă proprie. Nu e o specialitate a casei, ci un fel uşor, un sendvici pe care-l îngurgitezi pentru că aşa ai chef. Tocmai lipsa pretenţiilor este cea care salvează filmul de la pierderea în marea masă de producţii cu super, hiper, mega eroi ce au împînzit ecranele de cîţiva ani buni de acum. Linearitatea poveştii nu antrenează automat şi plictisul general, prin construcţia personajelor (evident, a eroului eponim în primul rînd) reuşindu-se menţinerea unui nivel cel puţin decent de interes, la care contribuie şi puseele de autoironie, specifice, ca modalitate vizuală, mai degrabă benzilor desenate. În ciuda multor lipsuri şi scăpări, inerente pe undeva unei producţii de gen, cred că filmul de faţă poate fi o modalitate de destindere după o săptămînă/ zi/ etc. grea.

5 8