Horror, Mister, Thriller (Romania, United States of America)

Rick Bota

Tim Day, Neal Marshall Stevens

Dimension Films, Stan Winston Productions, Neo Art & Logic, Castel Film

7 Iunie 2005

21 Ianuarie 2021

<p>Amy Klein este o reporterita ce este trimisa in cele mai misterioase locuri pentru a scrie articole rasunatoare. Editorul acesteia o trimite pentru a scrie un nou articol in Bucuresti, deoarece acesta a primit o caseta video foarte ciudata. Amy ajunge in Bucuresti unde se instaleaza si incepe sa caute surse de informatie despre respectiva caseta. Cand se duce intr-o casa mizerabila sa cerceteze, ea descopera acolo o femeie ce a fost omorata intr-un mod foarte straniu si langa ea o alta caseta video. </p><p>In mana ei gaseste o cutie puzzle, pe care de asemenea o ia. Pe caseta video, femeia ce a gasit-o moarta a avertizat-o sa nu rezolve puzzle-ul, dar trece peste sfatul ei si o face. Cautand alte surse de informare, lui Amy i se intampla ceva ciudat, care o face sa-si dea seama ca ea reprezinta o persoana de maxima importanta. O femeie prin intermediul careia se duce un razboi crunt!</p>

green.teeth

08.09.2018

Am avut primele trei filme Hellraiser, de un succes rasunator, adevarate capodopere ale filmelor de groaza, cel mai bun fiind chiar primul! Am avut al patrulea film, bun, dar cu mult mai putin farmec ca si in primele trei. Am avut urmatoarele doua filme, care au inceput sa fie doar bunicele, dar totusi frumoase. Iar acum, al saptelea film! Care revine in forta, dupa o decadere usoara, dar vizibila, a seriei Hellraiser. Vedem din nou violenta, sange, cruzime, si un scenariu mai bun. Dupa al cincilea si al saselea film, care au avut un caracter politist foarte vizibil, acest film redevine horror si reincepe sa ingrozeasca privitorii. Ce sa zic de spatiul in care se incadreaza filmul, vechiul nostru Bucuresti, in care vezi limba romana si romani si masini Dacia la greu. Am retinut doua chestii, cum aparea pe ceva firma: "Reparatii" si o femeie care zice la un moment dat : "Doriti flori?". Un film excelent, ce merita vazut.

0 0

melina

08.09.2018

O capodopera din toate punctele de vedere. Mi-a placut la nebunie povestea, interpretarea personajelor, precum si efectele. Desi la inceput nu mi s-a parut cine stie ce horror, am ramas marcata. Desigur, nu puteau alege o alta locatie mai potrivita pentru a-l filma, si anume Bucurestiul. M-a pufnit rasul cand am auzit-o pe batranica aceea "Doriti flori?" sau masinile Dacia de peste tot. Nota 10 si astept cu nerabdare si urmatorul!

0 0

Firmy

08.09.2018