Dramă, Romantic (United States of America)

Philip Kaufman

Jerry Stahl, Barbara Turner

HBO, Attaboy Films, For Whom Productions

27 August 2012

25 Septembrie 2021

Filmul Hemingway & Gellhorn spune povestea unei jurnaliste, Martha Gellhorn, si a sotului acesteia, scriitorul Ernest Hemingway. Spunand din nou povestea a unuia dintre cele mai faimoase cupluri literare din America, actiunea incepe in 1936 cand cei doi se intalnesc intr-un bar din Florida. El era deja un scriitor de succes, iar ea era una dintre cei mai buni jurnalisti ai secolului 20. In timpul celor cinci ani de casnicie, cei doi au calatorit in Spania pentru a inregistra unele din cele mai bune reportaje despre Razboiul Civil, desfasurat intre anii 1936-1939. Gellhorn a fost singura femeie care i-a cerut divortul lui Hemingway, si l-a inspirat sa scrie cartea ”Pentru cine bat clopotele”.

rocco123

08.09.2018

Kaufman creează un aspect specific vizual pentru acest interval de timp în care se confundă și reproduce imagini pentru a ajuta la diferențierea între realitate și ficțiune. Ce Kaufman nu atinge este o înțelegere de dramă, generând un sentiment de descoperire și de încălcarea regulilor de-a lungul timpului care poartă filmul termen de152 de minute. De fapt, povestea lui Gellhorn numai pare potrivită pentru explorarea ei cinematografică, distanțat de distructiv preconizată a personalității lui Hemingway, dar dezvoltarea ei intrigantă ca un scriitor sunt preocupările lui Kaufman. Se pare, chiar și după moarte, Ernest Hemingway o pune încă în umbră pe Martha Gellhorn. Hemingway & Gellhorn este un film magnific, alăturându-se celor mai bune filme ale regizorului Kaufman. Kidman și Owen sunt extraordinari în film, oferindu-ne unul dintre cele mai bune spectacole.

1 2

dananico

08.09.2018

Un film reusit o frumoasa poveste de dragoste, actrita pricipala joaca rolul de minune, parca ar fi insasi personajul care a trait aceasta realitate crunta a vietii.o femeie puternica care a reusit sa treaca peste greutatile vietii.frumos

0 0

08.09.2018

un film dosebit ; recunosc ca initial l-am judecat gresit, ma gandeam ca va trata relatia celor doi doar din perspectiva razboiului civil din Spania ( acesta fiind un subiect dureros pentru mine, pentru ca acolo au fost ingropate pentru totdeauna ideea de ideal revolutionar curat ); desi filmul dureaza aproape trei ore nu e deloc plictisitor; actingul e la cote foarte inalte; mi-a placut si alternarea filmului alb negru cu pelicula color pentru creearea sentimentului de autentic; pentru interpretare cei doi meritau macar o nominalizare la oscar, cred ca e unul din cele mai bune roluri ale lui kidman, poate cel mai bun din intreaga cariera.

0 0