Hercules

Acțiune, Aventuri, Fantasy (Italy, United States of America)

Luigi Cozzi

Golan-Globus Productions, Cannon Italia Srl, Cannon Group, Metro-Goldwyn-Mayer

12 August 1983

14 Iunie 2021

'' Hercules '' este un film de aventuri regizat de Luigi Cozzi după un scenariu propriu care a fost lansat de MGM-UA la 12 august 1983 în Italia , a fost urmat de ''The Adventures of Hercules '' lansat în anii 1985 . Acţiunea filmului este plasată în perioada mitologicului erou Hercule şi ilustrează viaţa acestuia , este o repovestire a luptei dintre acesta şi Minos care foloseşte ştiinţa spre a acapara puterea şi a prelua lumea . Forţat de împrejurările neobişnuite , Hercules este obligat să-şi protejeze iubita şi să-l oprească pe Minos de la a-şi împlini planurile . Filmul îl întruchipează pe Hercules luptându-se cu roboţi gigantici , aduşi la viaţă de către maleficul Minos spre a distruge valorile omenirii şi ai subjuga pe aceştia . '' Hercules '' a fost realizat la '' Incir De Paolis Studios '' , Lazio , Italia . Lumea avea nevoie de un erou şi Hercules era cel mai puternic de pe Pământ .

gabishor_nate

08.09.2018

L-am urmarit de dragul povestii in sine dar nu prea mi-a placut aceasta fantezie...se lupta cu tot felul de masinarii,cu lasere,coloana sonora nu mi-a placut...pentru anul 1983...ma asteptam la altceva

0 0

alex_il_fenomeno

08.09.2018

a fost un film de aventuri impresionant , referindu-ma aici din plin la efectele speciale si tehnicile de realizare pentru acei ani . de asemenea , si protagonistul atrage toate privirile , intrucat este de departe cel mai bine facut Hercule din toate productiile , in persoana actorului Lou Ferrigno , care a reusit sa treaca prin atatea aventuri , sa isi faca prieteni si dusmani puternici , totalizand intr-un film de aventuri atat de placut de urmarit oricand . nu merita ratat pentru nimic .

0 6