Hercules

Acțiune, Aventuri (United States of America)

Brett Ratner

Paramount, Radical Studios, Flynn Picture Company, Metro-Goldwyn-Mayer

23 Iulie 2014

25 Iulie 2014

Chinuit de amintirea unui păcat din trecut, Hercule devine mercenar. Alături de cinci camarazi devotați, pornește spre vechea Grecie punându-se în slujba celor bogați și folosindu-se de reputația sa legendară pentru a-și intimida dușmanii. Dar când mărinimosul conducător al Traciei și fiica sa îi cer ajutorul pentru a învinge un sălbatic și înspăimântător comandat militar, Hercule vede în asta o ocazie de face ca binele să triumfe și dreptatea să iasă la iveală... el trebuie să redevină eroul de altădată... trebuie să se ridice la nivelul propriei legende... trebuie să fie Hercule.

Bachus-B

08.09.2018

Un film care l-am asteptat cu sufletul la gura de peste un an crezand ca in sfarsit cineva v-a face justitie mitologiei grecesti a marelui Heracle ..dar nu a fost sa fie asa deloc-- o carte nu se judeca dupa coperta.. cea ce a fost gresala mea sa judec acest film dupa imaginea lui Dwayne Johnson care m-a vrajit din prima fiind costumat in pielea de leu cum trebuie sa fie Hercule si nu cum a mai fost in celelealte variante si cum e portretizat pe vasele de lut grecesti.. pe urma a venit trailerul unde arata lupta cu leul din Nemea si lupta cu Hidra cea ce vrajeste si minte spectatorul sa creada ca in film vor fi prezentate toate cele 12 munci ale eroului...dar este o mare minciuna si nu a fost asa deloc ...filmul incepe promitator in primul minut unde crezi ca toata legenda eroului v-a fi spusa de la inceput incepand cu nasterea sa ..dar nu a fost sa fie asa ..in primul minut auzim o voce enervanta peste imagini care sunt prezentate rapid si superficial cei doi serpi trimisi de Hera sunt incredibil de prost facuti si arata ca un desen animat... faza cand infantul semizeu omoara cei doi serpi nu o vedem dar vedem un copil negricios si slabut de zici ca e ceva pui de tiganus cu cei doi serpi animati in mana.. ee ..aici se opreste tot... totul e povestit de un nimurig de personaj asa numit Iolau nepotul lui Hercule care in mai putin de 1 minut zice--- Hercule a savarsit tote cele 12 munci din care vedem doua faze scurte cea cu leul care se repede spre erou si gata.....lupta cu leul nu o mai vedem deloc ci ne este lasata sa o presupunem....iar pe urma vedem o hydra iesita din mlastina la care i e retezat un cap si cam atat stop..! atat e prezentat in film... de aci incolo incepe idiotenia ...scenariul filmului este atat de superficial si de prost scris si structurat incat enerveza spectatorul ..doi oameni in sala de cinema au iesit la mijolucul filmului ca deja nu mai puteau rabda.. dar asta mai tarziu...filmul nu are atmosfera de legenda si de antichitate absolut deloc personajele nu arata a greci antici autentici deloc ! mai ales asa zisa echipa de mercenari a lui Hercule care e formata dintro amazoana care este alba ca branza si imbrcata in fusta mini de piele , cellati sunt -un aruncator de cutite tuns cu o freza din anii 2000 , un batran care intruna i-si asteapta moartea aruncand dialoguri seci si la care spectaotul se intreaba de unde a aprut asa personaj ,iar ceilati alti nimurigi la care mie mila sa mi zic cv de ei.., dialogurile sunt asa de prost scrise si structurate intruna intruna personajele glumesc intre ei si iau totul sub forma de gluma si deloc dramatic profund si strucurat cum ar trebui sa fie intro tragedie greaca , Joseph Finnes nust ce cauta sincer asa actor mare in asa film .. saracul are si el o prestaie la inceput si la sfarsit si cam atat , dar nust ce cauta un mare actor ca John Hurt in asa flick ieftin .. trecutul tragic al eroului este pus intrun flashback scurt si in loc sa il vedem si sa traim acea tragedie greaca pe care avuto eroul mitic omorandusi nevasta si copii si cum este alungat sa i-si indeplineasca cele 12 munci .. vedem in loc niste flashbackuri scurte si Hercule este mai tot timpul zambaret si bine dispus .. absolut ridicol... scenele de lupta sund desi dinamice fara nici macar un strop de sange ! deci violenta si brutalitate precum era in acele vremuri la nivelu de zero! parca filmul este facut pt copii de gardinita si totul e cenzurat in domeniu de duritate violenta si ce sa mai zicem scene de sex care nici vorba sa le intalnim ... ! mercenari din echipa cea caraghioasa a eroului au niste arme la ei absolut fanteziste care nu existau in grecia antica... si le folosesc cu o asa usurinta omorandu-si adversari incat totul pare ca la un joc video din fiecare lovitura 'reusita' asupra adversarului este fatala iar ei nu patesc absolut nimic nici macar o zgarietura.. un exemplu este cand amazoana si unul din mercenari pica cu carul cu cai dandu-se peste cap la impact iar dintro data se ridica nevatamati a fost o faza in care sala a izbucnit in hohote de ras de cat a fost de craghioasa scena... totul este regizat intrun anti myth anti legenda pe cand sa aclami fantezia sau mitul sau eroismul totul este parodiat prin dialoguri care strica tot mitul ... in loc sa vedem un asa zis one man army unde eroul Hercule este un erou singur si el sa fie in centrul atentiei si el sa fie cel invincibil unde nu i trebuie prieteni si ajutor.. aici intruna vedem cum el isi bazeaza mai mult fortele pe ajutorul celor din jur cea ce nu este deloc in cartile grecesti.. ! la sfarsit Hercule distruge un oras de zici ca a venit apocalipsa si in loc sa vedem pe tot parcursul filmul ca el are asemenea puteri doar la sfrsit i vin puterile din senin .. totul cea ce am citit despe Hercule in cartile grecesti si in legendele olipului este eliminat in acest film si schimbat astfel toata magia eroului este distrusa de superficialitatea stilului de regie ala generatia anilor 2000 unde filmul nu mai este arta ci stupiditate si bussines.. ! un film care m-a dezamgit inredibil de tare si de la care am avut asteptari mari dar nu afost sa fie .. ! nota 5 cu mare indulgenta ..iar daca vreti sa vedeti un film bun cu erolul mitologic uitati-va la Le fatiche di Ercole 1958 cu Steve Revees si nu va pierdeti timpul cu acest flick de serie b !

6 14

senseicarmen

08.09.2018

Buna Bachus-B, merci de parerea ta scrisa, este ceea ce presimteam ca o sa fie, film cu Dwayne J. tip filmulet Zana Maseluta. Din pacate actorul are farmec dar nu toate filmele sunt bune, daca el are contract cu careva casa de cinema, trebuie sa joace cum cant hora lor, nu cum vrea el. Din pacate el are cateva filme bune si totusi...cele nereusite umbreaza renumele lui. Deci...nu voi merge sa vad filmul...astept pana il vom vedea la Pro tv sau Antena 1.

2 5

raspopilcarita

08.09.2018

Este stiut ca o legenda nu este o poveste simpla traita dintr-o suflare . Legenda se naste din trairi simultane , ale unor personaje ce traiesc activ in spatele unui personaj ce va deveni , in timp , simbol . Hercule, este o scanteie, a ” Legendele Olimpului ” , nu poate fi , in timpul nostru, ilustrat de o premiera de numai doua a ore ori de un super serial cu numai cateva episoade dintre care unul pilot . Desi povestea lui Dwayne vrea sa-si insuseasca si trairile ilustrului ” Olimpic” , face un rol bun , fizic vorbind, personajului ce nu prea mai are nevoie de prezentare . Forma fizica a filmului ne duce in zona tradarilor politice ce, si acum sunt discutabile, ne insotesc vietile chiar si noua , astia . Manipularea artistica a personajului scoate in relief trasaturi omenesti ce se ragasesc in muritorii timpului nostru, sunt momente in care mi-as dori sa pot infatisa , in ganduri proprii, oameni ce de multa vreme nu mai sunt . Sa traiesti loial , sa traiesti avand credinta, sa traiesti avand speranta , ...avand convingeri,...adunand in jurul tau oameni de bine, ...inconjurand lumea cu fapte si prin acestea , ...un roi de concepte sociale insotesc un personaj legendar spre a le arata lor ca , se merita sa traiesti sublim ,...aratand lumii ca puterea nu este o tinta si nici o cale , puterea, este ceva ce se dobandeste spre binele celor pe care ai ocazia sa-i slujesti ori sa le devii erou, chiar daca ei, poate, nu te vor iubi vreodata cum ai dori si, ...pleci, lasand loc altuia mai bun . Hercule a fost, dar a ramas prin atatea povesti si atribute ce, poate, nici-un alt personaj nu le poate oferi , mai sunt, dar nu ca H.

0 0