Highway

Acțiune, Aventuri, Dramă (United States of America)

James Cox, Andrew Niccol

Alex Entertainment Inc.

1 Ianuarie 2002

4 Decembrie 2020

<p><span style="font-family: 'arial', 'helvetica', sans-serif"><span style="font-size: small"><span style="position: static; cursor: auto; text-decoration: none; color: #31325d; border-width: medium; border-color: currentColor; border-style: none; padding: 0px; margin: 0px">Un asasin platit din Vegas il prinde pe Jack in pat cu sotia lui. Asasinul vrea sa il omoare pe Jack, care il convinge pe prietenul sau, Pilot, sa fuga cu el din oras. Pilot insista sa mearga in Seattle fara sa dea vreo explicatie. Insa urmaritorii lui Jack afla incotro se indreapta cei doi si de aici totul este o lupta pentru supravietuire. Pe drum, Jack si Pilot o intalnesc pe Cassie (Selma Blair), o tanara extrem de tulburata. Se infiripa o poveste de dragoste intre Jack si Cassie in timp ce merg la ceremonia de comemorare a lui Kurt Cobain si ajuta o familie de circari. Dar de ce e Pilot atat de hotarat sa ajunga in Seattle? Oare il vor prinde asasinii pe Jack? Afla totul urmarind Autostrada, un <span style="border-top-style: none; border-right-style: none; border-bottom-style: solid; border-left-style: none; border-top-width: medium; border-right-width: medium; border-bottom-width: 1px; border-left-width: medium; cursor: pointer; display: inline; position: static; color: #0494e1; padding: 0px; margin: 0px">film</span> care te va tine cu sufletul la gura? </span></span></span></p>

SnowAngel

08.09.2018

Un tânăr care s-a culcat cu soţia şefului fuge din oraş împreună cu un prieten, încercând să scape de urmăritori. Pe drum, cei doi îşi fac prieteni noi şi sunt nevoiţi să depăşească obstacole de tot felul.

1 1

alexander_007

08.09.2018

La inceput as putea spune ca este un film oarecum plictisitor, iar cand il vezi si pe Pilot zici : what a fuck is this! Dar apoi filmul devine din ce in ce mai interesant, care te tine atent 1h jumate. Sincer, mi-a placut filmul. De vazut! 7/10

2 3