Mana lui dreapta

His Girl Friday

Comedie, Dramă (United States of America)

Howard Hawks

Columbia Pictures

8 August 2020

Walter Burns, editor la un ziar important din Chicago, este pe punctul de a pierde cel mai bun reporter al sau, totodata, fosta sa sotie, Hildy Johnson, pentru agentul de asigurari Bruce Baldwin. Dar nu va accepta acest lucru fara lupta. Editorul foloseste orice truc cunoscut de el pentru a o convinge pe Hildy sa scrie un ultim articol important despre ucigasul Earl Williams si incapabilul serif "Pinky" Hartwell. Comedia se amplifica atunci cand prietena lui Williams, Molly Malloy, primarul orasului, si mama lui Bruce sunt prinse in panza lui Walter.

harpo

08.09.2018

Doamne, ce dialog sclipitor si rapid. Aproape te sufoca debitul verbal al actorilor. Gagurile si poantele de care se tine Cary Grant in film sunt de cea mai buna calitate iar momentul in care vorbeste Rosalind Russell la cele doua telefoane este de un umor cum rar mai vezi in ziua de azi. Si imaginea presei este la fel de actuala si acum la 7 decenii de la lansarea filmului. Superb...nota 9!

2 3

epicvlas

08.09.2018

un film care te face sa te simnti magnific. maestrul howard hawks regele filmelor unde se vorbeste cel mai mult si cel mai coll.. ne da aceasta comedie unde te spargi pur si simplu de ras. de la inceputul filmului si pan la sfarsit nu exista nici macar o secunda fara dialog . ceva unic o capodopera clasica ce va va incanta atmosfera si sufletele. o comede galagioasa si delicioasa !!!!!!

3 2

08.09.2018

o doamne ce comedie, un regal de la un capat la altul, o desfatare atat pentru romanticii de moda veche cat si pentru iubitorii de controverse; o intriga ce te tine in priza tot timpul; debitul verbal al interpretilor e impresionant; misterioase nu sunt doar caile domnului ci si cele ale dragostei; o dragoste cu nabadai ce a facut cariera in cinematografie, filmul beneficiind si de un remake dar care nu s-a ridicat la nivelul lui; ce sa mai spun de interpretare care e magistrala; un film de colectie ce va ramane nemuritor.

1 1