Hitchcock

Dramă (United States of America)

Sacha Gervasi, Bruce Hunt

Prana Studios, Fox Searchlight Pictures, Cold Spring Pictures, The Montecito Picture Company, Dune Entertainment, Ingenious Media, Big Screen Productions

22 Noiembrie 2012

1 Martie 2013

" Alfred Hitchcock and the Making of Psycho " spune povestea adevarata a regelui incontestabil al thrillerului si al suspansului, misterului si groazei, Sir Alfred Hitchcock si a filmului acestuia, intrat pentru totdeauna in istoria cinematografiei, " Psycho - Psihoza " . <br />  O tanara functionara fuge cu o imensa suma de bani . Dupa ce isi schimba masina si ajunge la multi kilometri de orasul din care fuge ( Pheonix ), se hotaraste sa innopteze la un motel . Aici isi gaseste sfarsitul in conditii misterioase, pe care numai telespectatorul le poate vedea . Sora fetei si iubitul pornesc o ancheta pe cont propriu si ajung aproape de adevar . Urmeaza o confruntare finala si un sfarsit pe masura unui film de geniu . Hitchcock a surprins prin alegerea filmarii alb-negru, care a dat o nota mai inalta de ocult si macabru peliculei .

Vladmoviefan

08.09.2018

Inca o prestatie buna din partea lui Anthony Hopkins care reuseste sa intre in pielea maestrului suspansului Alfred Hitchcock. Filmul are o singura nominalizare la Oscar , pentru cel mai bun machiaj, ceea ce mi se pare surprinzator deoarece este unul dintre cele mai bune filme pe care le-am vazut anul acesta si cred ca Hopkins merita si el sa fie nominalizat.

1 1

rocco123

08.09.2018

Filmul este minunat. Filmul a avut o distribuție uimitoare cu Anthony Hopkins, Helen Mirren, Scarlett Johansson şi Jessica Biel. Povestea arată relația dintre Alfred Hitchcock și soția lui Alma Reville și pasiunea și lupta pentru realiza filmul Psycho 1960. În primul rând modul în care aceasta poveste este stabilită, este de strălucire totală. Povestea are ritm foarte bun și atenția mare la detalii este foarte impresionante. Anthony Hopkins este absolut genial în acest rol, el recreează frumos personalitatea lui Hitchcock. La fel şi Helen Mirren dă o mare performanță nuanțată. Scarlett Johansson este fermecătoare în rolul Janet Leigh. Mi-a plăcut mult filmul și îl recomand să-l vedeți, nu o să vă pară rău.

6 0

serban2u

08.09.2018

Filmul asta este un crampei despre viata maestrului intr-ale suspansului. Povestea filmului este simpla. Si vrea sa reflecte pe de o parte geniul maestrului, pe de alta parte traumele si angoaselel sale iar pe de alta parte relatia pe care aavuto cu sotia sa care ia fost toata viata aproape atat in activitatea cinematografica dar si in cea de zi cu zi si noapte de noapte.Adevarat maestru Hopkins face un rol bun si in acest filmla fel ca si englezoaica asta de isprava Helen Mirren. dar sincer l-am vazut in alte filme de 10 ori mai bune. Filmul fara sa fie un "must see" poate fi vizionat.

2 2