Hitler - ascensiunea raului (2003)

Hitler: The Rise of Evil

18 Mai 2003

1 Decembrie 2020

<p>Intr-o Germanie sfaramitata se naste un copil care va schimba nu doar soarta tarii, ci intregul curs al istoriei. Filmul prezinta evolutia viitorului dictator, de mic fiind un copil traumatizat - batut si injurat de tatal sau. In 1907 pleaca la Viena unde va da examenul la Academia de Arte Frumoase, dar pe care il pica cu "brio", marcat fiind si de moartei mamei sale, Klara, pe care o pretuia mult. In 1914 pleaca in Munchen,unde dupa izbucnirea Primului Razboi Mondial, se inroleaza voluntar in armata germana. Hitler primeste prima cruce de fier-clasa I , iar finalul razboiului il surprinde intr-un spital.</p><p>După război, Hitler a intrat in Partidul Muncitoresc German unde dupa scurt timp,gratie talentului sau oratoric si impreuna cu fondatorul PMG , Anton Drexler , a format Partidul Muncitoresc National Socialist German. Constient de influenta propagandei Hitler il desemneaza pe Joseph Goebbels seful aparatului de propaganda peste Germania. Dupa succesul propagandei, nazistii au obtinut rezultate scontate la alegeri, iar dupa putin timp nazistii au fost cel mai mare grup parlamentar din Reichstag , dupa grupul Social-Democrat. Astfel Hitler a fost incurajat si nu a dorit sa accepte decat functia de cancelar. Finalul filmului surprinde Reichstagul aproband Legea de Imputernicire iar putin mai tarziu armata Germaniei care aclama discursul Fuhrerului.</p>

Badalau

27.11.2009

Cutremurator.Acest film despre viata lui Hitler este foarte realist,bine ca a fost in engleza,asta mai lipsea sa mai aud aproape 3 ore si mizerabila limba germana.Daca la inceput am admirat devotamentul si curajul de a vorbii direct,raspicat cu tenta nationalista,ei bine usor si-a dat in petic caracterul infectios incepand cu nepoata sa Geli.Ce minte diabolica,sa maschezi cea mai aspra dicatutura in democratie pana pui mana pe putere,ca apoi sa tradezi pe toti cei care te-au ajutat sa devii cel mai notoriu monstru din istoria omenirii....Tulburator film,daca aveai un gust amar cand auzeai de Hitler,dupa ce vezi acest film senzatia este si mai mult de lehamite.....in orice caz filmul este realizat la cel mai inalt nivel,nota 8.50!!!!

4 3

22.11.2010

un film interesant desi mi-ar fi placut sa arate mai mult din culisele cercurilor politice care i-au permis lui hitler sa ajunga la putere, dupa ce am vazut filmul m-am intrebat oare care ar fi fost destinul lumii daca hitler nu ar fi fost respins la arhitectura, pun pariu ca cel care a facut-o daca stia ce va deveni hitler si ce urmari dezastroase va avea personalitatea lui l-ar fi primit cu bratele deschise , ii dadea titlul de arhitect sef, eu una as as fi facut, oare stalin ce vocatie avea in avara de tiran; trebuie sa remac prestatia lui carlyke, a facut un rol mare , desi initial imi parea usor ridicol, mi-am dat seama apoi ca isi juca bine personajul, de fapt la prima vedere hitler parea usor ridicol, cum naiba lumea nu vedea asta, ca era caraghios?!

0 0

Bci2

07.07.2009

Nu-i nici macar un documentar bun: sunt documentare TV pe aceeasi tema care-s mult mai infioatoare, pentru ca realitatea aproape ca depaseste imaginatiile cele mai sinstre, care depasesc pina si creatiile cele mai sumbre ale lui Edgar Alan Poe. Nu reiese clar de ce-a reusit nebunia lui Hitler sa cuprinda pe asa de multi nemti , precum si sa contamineze-- daca nu erau deja contaminati-- si Italia lui Musolini si Japonia lui Hirohito, sau sa-i zicem a admiralului Yamamoto?

2 9