Hitman: Agent 47 (2015)

Acțiune, Crimă, Thriller | 20 August 2015 (Indonesia, Germany, United States of America)

Hitman: Agent 47 (2015)

Hitman: Agent 47

Acțiune, Crimă, Thriller (Indonesia, Germany, United States of America)

Aleksander Bach

Québec Production Services Tax Credit, Daybreak Productions, Prime Universe Productions, Giant Pictures, TSG Entertainment, Dayday Films, Ingenious Media, Fox International Productions, Medienboard Berlin-Brandenburg, Deutscher Filmförderfonds (DFFF), 20th Century Fox

20 August 2015

20 Martie 2015

Hitman: Agent 47 se concentrează asupra unui asasin de elită care a fost genetic construit să fie o mașină de ucis perfectă, fiind cunoscut doar după ultimele două cifre ale codului de bare pe care îl are tatuat pe ceafă. El reprezintă punctul culminant al câtorva decenii de cercetare – și cele 46 de clone-Agenți dinaintea lui – ce îl înzestrează cu forță, viteză, vigoare și inteligență fără precedent. Cea mai recentă țintă a sa este o corporație foarte mare care intenționează să descopere secretul trecutului Agentului 47 pentru a crea o armată de ucigași ale căror puteri o depășesc chiar pe cea a Agentului. Împreună cu o tânără care poate deține secretul prin care se pot învinge inamicii puternici și clandestini, 47 se confruntă cu revelații uimitoare privind propriile sale origini și sfârșește prin a se implica într-o luptă epică cu dușmanul său de moarte.

raspopilcarita

08.09.2018

Nu vreau să spun absolut deloc că ar fi un film excelent ci, doar fiindcă sunt impresionat de mulțimea detaliilor care privesc socialul, așezat într-o zonă a remarcabilului scop al omului cu dorinți de siguranță(!) . Filmul este așezat confortabil în sala de scaune a producțiilor Sci-Fi, mulțimea elementelor și a informațiilor venite din sfera laboratoarelor de știință abundă și te poartă printre vise și dorinți atât de puerile că, după vizionare, ți se face și rușine să recunoști că anumite abilități ți s-ar potrivi și ție, și oricui . Aveam o anumită viziune despre mișcarea care susține înființarea butoanelor publice și stradale de avertizare și alarmare în caz de vilolență domestică . Cred că sunt mulți cei care știu despre ce vorbesc, de aceea spun că, lumea aceea nu e departe, eu susțin asemenea acțiuni, numai să fie implementate . În rest, mă bucur pentru inițiativa producătorilor care fac notă bună în a ilustra păstrarea influenței omenești în absolut orice creație a științei și, afirmația eroilor filmului, precum că, acțiunile noastre ne definesc sunt...Salutare ! Așa este . Asta nu poate fi încă schimbat, o demonstrează istoria de mii de ani a existenței vieții demonstrate științific pe pământ . Deci, poverile științifice puse pe umerii diverșilor agenți sunt apă de ploaie față de abilitățile reale pe care le poate dezvolta omul pur doar trăind și, luptând pentru a supraviețui, reușind în acțiunile sale . Îmi place nespus abordarea directă a producătorilor în ceea ce privește mersul firesc al vieții și care, cu părere de rău spun, nu trebuie deranjat prea mult, doare !

4 0

georgel89

08.09.2018

raspopilcarita fratica.. esti ca si tanti aia de pe fb pe care o intreaba daca a tinut post sau nu, ea are un raspuns de 5 minute, dar tot nu intelegi daca a tinut sau nu... La fel si tu, cred ca putem gasii sensul vietii in comentul tau, dar tot nu ai zis daca e film bun sau nu? :)) merita sa mergem la cinema la el au ba?

2 4

Utube

08.09.2018

Am revăzut, cu stupoare, scene copiate fără bun simţ, cu mult tupeu şi cu mare fidelitate din, şi aici am să le înşir în ordine: „Kinsman: The Secret Service”, saga „James Bond”, „Mission Impossible”, „Terminator”, „Terminator 2: Judgment Day”, „Bonnie and Clyde”, saga „Matrix”, saga „Rambo”, „Lara Croft: Tomb Rider”, „The Manchurian Candidate”, „Transporter”, „Equilibrum”, „Sniper”, „Lethal Weapon”, „Universal Soldier”, „The Long Kiss Goodnight” sau „Bourne Identity” . Filmul se doreşte o adaptare a jocului video intitulat „Hitman” produs de IO Interactive, mai precis adaptarea primei versiuni a jocului, intitulată „Hitman: Codename 47”. De fapt aceasta este a doua ecranizare pentru că prima a fost realizată în 2007 sub numele de „Hitman”. Primul lucru care frapează este discrepanţa flagrantă dintre modul în care se desfăşoară pe ecran personajul principal, Hitman – 47, şi modul în care acţionează de fapt personajul din jocul video. Şi pentru a înţelege şi mai bine diferenţa, Hitman – 47 mai este cunoscut în joc şi sub numele de „Silent Assassin”, asasinul care-şi duce la bun sfârşit misiunea fără a atrage atenţia asupra lui sub nici o formă, ori ce se întâmplă în film este absolut contrariul – Hitman 47 produce în jurul lui, de fiecare dată când trebuie să omoare pe cineva sau să se apere de cineva, o zarvă de nedescris. Un aspect bun este că filmul are şi o poveste, lucru evident benefic, pentru că ar fi fost o greşeală ca filmul să fie o adaptare strictă a jocului dar aşa, în scenariu, este prezentă o misiune care este grefată pe o naraţiune. Totuşi, chiar şi aşa, povestea este foarte „subţire” iar tema aleasă a mai fost întâlnită în cel puţin o duzină de realizări cinematografice, risipind astfel factorul originalitate şi diminuând din interesul pentru aflarea deznodământului. Un alt aspect bun este alegerea celor două locaţii pentru a se realiza filmările, şi aici cu referire la cele două oraşe Berlin şi Singapore, unele cadre fiind foarte frumoase şi spectaculoase, sera cu orhidee fiind de o frumuseţe aparte. Din păcate, când s-a trecut la filmarea concretă a scenelor, realizatorul nu a mai fost la fel de inspirat, preferând, la fel ca în majoritatea filmelor de duzină, să aleagă parcările şi staţiile de metrou. Realizarea filmărilor, de facto, este parţial greşită pentru că da, într-adevăr este un film de acţiune dar, poate din neglijenţă sau lipsă de experienţă, filmul a fost editat în întregime, cap coadă, ca şi cum ar fi fost un film continuu de acţiune. Chiar şi scenele simple în care două personaje stau de vorbă au fost editate asemenea scenelor de acţiune, adică au fost realizate din foarte multe cadre scurte, evenimentele de pe ecran devenind astfel destul de greu de urmărit. Din păcate lui Rupert Friend (Agent 47) nu i se potriveşte rolul în care a fost distribuit şi nu pentru modul în care şi-a interpretat personajul ci pentru prezenţa fizică – nu are faţă de Hitman şi asta o poate afirma orice spectator care a jucat cel puţin odată în viaţa lui acel joc sau orice alt joc de acest gen, fiind evident că nici ca prezenţă fizică şi nici ca trăsături ale feţei nu seamănă nici pe departe cu vreun asasin „coborât” din jocurile video, rolul potrivindu-i-se mult mai bine lui Zachary Quinto (John Smith). Cât priveşte actul interpretativ, cei doi asasini care se „confruntă” în direct, Rupert Friend şi Zachary Quinto au interpretări foarte reuşite, cel din urmă părând a fi mai inspirat şi „mai în rol”, mai ales că personajul interpretat i se potriveşte foarte bine, în unele scene semănând foarte bine cu personajul Agent din saga Matrix. Din păcate frumoasa Hannah Ware (Katia) nu reuşeşte o interpretare la fel de bună, mai mult, din pricina scenariului care presupune ca personajele să fie lipsite de emoţii („Equilibrum”) şi prin urmare lipsind din film ingredientul „iubire”, ea nu poate să-şi etaleze nici măcar una din „armele” feminine sezuale de impresionare la fel cum o face în serialele de televiziune „Boss” sau „Betrayal”. Pelicula are câteva răsturnări de situaţie, unele destul de sumar explicate, făcând filmul să pară pe alocuri confuz, spectatorul nemaiştiind cine cu cine este prieten şi care este personajul negativ. Momentul culminant este plasat la sfârşitul filmului şi din cauză că nu este destul de bine realizat, deznodământul acestuia poate fi ghicit cu mult înainte. Finalul, gen Bonnie and Clyde”, se doreşte a fi impresionant iar pentru a fi înţeles, cinefilul trebuie să fie foarte atent la detalii. Vizionare plăcută!

1 3