Crimă, Dramă, Thriller (United States of America)

Kevin Asch, Nana Neul

Antonio Macia

Safehouse Pictures, Deerjen Films, Lookbook Films

21 Mai 2010

28 Octombrie 2021

In cartierul Brooklyn al New York-ului, in anul 1998, un evreu ortodox in varsta de 20 de ani pe nume Sam Gold studiaza pentru a deveni rabin, munceste alaturi de tatal lui intr-un magazin de confectii si viseaza sa isi intemeieze o familei impreuna cu Zeldy Lazar, insa simtul dezvoltat al afacerilor il determina sa accepte propunerea vecinului sau Yosef Zimmerman de a calatori in Europa pentru a le procura bogatasilor nord-americani asa-zise medicamente aducatoare de extaz. Dupa prima calatorie la Amsterdam, cu escale in Bruxelles si Montreal, inteligentul Sammy isi da seama ca ceea ce transporta si introduce ilegal pe teritoriul SUA nu sunt medicamente, ci pastile de Ecstasy, dar este mult prea incantat de stilul de viata extravagant si luxos pe care tocmai l-a descoperit si de sumele mari de bani care i se ofera pentru a renunta la afacere. Indragostit de Rachel Apfel, iubita liderului retelei de trafic de droguri Jackie Solomon, naivul, timidul si politicosul Sam Gold se transforma treptat intr-un infractor curajos si agresiv, care recruteaza el insusi contrabandisti din randul comunitatii hasidice si isi atrage astfel oprobriul public, fiind dezmostenit de catre tatal sau.

nemilosul

08.09.2018

Un film bunicel care merita vazut, o poveste interesanta bazata pe fapte reale. Ideea filmului e oarecum originala. Sam Gold (Jesse Eisenberg) e un tanar evreu extrem de credincios si de timid, dar care are o problema uriasa, doreste bani, cat mai multi bani. Un film care un care Eisenberg arata ca stie sa joace.

0 0

mitsuko_san

08.09.2018

un film despre cat de inventivi pot fi evreii cand vine vorba de facut bani. credinta versus bunastare materiala iar Eisenberg devine pe zi ce trece mai bun:)

0 1

alex_il_fenomeno

08.09.2018

nu a fost un film extraordinar , dar nici o productie slaba nu s-a dovedit a fi . filmul mi-a atras atentia prin prezenta a doi actori destul de buni , si anume Jesse Eisenberg si Justin Bartha , care au reusit prestatii impecabile . singurul lucru care nu a fost uimitor la film a fost ritmul , care mergem destul de lent , iar povestea prezenta unele gauri destul de proeminente , fara de care ar fi iesit un film fabulos , dar asa ramane doar o pelicula ce se vizioneaza o data si se uita in timp . de la mine nu poate primi mai mult de nota 7/10 ......

0 4