Hombre

Acțiune, Dramă, Western (United States of America)

Martin Ritt

Irving Ravetch, Harriet Frank Jr.

Hombre Productions, 20th Century Fox

25 Iunie 2021

<p align="left">   "Hombre" este un western realizat în 1967 în regia lui Martin Ritt după romanul lui Elmore Leonard.Se încadrează în tipicul western al anilor 60. Acţiunea se petrece în anul 1880.John "Hombre" Russel este un om crescut de apaşi într-o colonie de indieni.  Filmul începe cu o secvenţă emoţionantă prin care el prinde un cal salbatic.El trăieşte cu indienii până când află că a moştenit o casa  în oraş. John doreşte să se întoarcă la civilizaţie.El merge în oraş şi decide să schimbe casa pe o herghelie de cai.Este refuzat să fie servit la bar.John Russel ajunge să călătorească într-o diligenţă în care este contestat.</p><p align="left">Filmul "Hombre" vrea să dezbată poblema rasială din acea perioadă. Eroul reuşeste să demostreze faptul că nu este important ce fel naţie eşti şi va dovedi prin curajul său să arate acest lucru. El dovedeşte că se poate integra înapoi şi ,prin acest lucru,arată că barierele pot fi trecute şi că nu existp diferenţe. Prin apelativul "Hombre" el răspunde la întrebarea:"Cine eşti?".Răspuns: "Un om".</p>

mihaelatb

08.09.2018

un alt clasic al filmului western .Pentru amarotii acestui gen de filme, merita !

1 0

harpo

08.09.2018

cat de mult mi-a placut acest film cu un Paul Newman incantator si o atmosfera arida care parca trece de ecran, aproape ca o poti simti.

2 1

stef_ionesco

08.09.2018

Un indian cu ochi albaştri... Mai rar. Dar având în vedere că originile sale nu erau indieni, ci doar a fost crescut de indieni, se poate trece peste asta. Dar lăsând gluma la o parte, filmul e o capodoperă a genului western. Îl recomand tutror fanilor genului, şi, nu în ultimul rând, fanilor lui Paul Newman.

0 0