Dramă, Comedie, Romantic (United States of America)

David Frankel

Vanessa Taylor

Columbia Pictures, Mandate Pictures, Escape Artists, Management 360, Metro-Goldwyn-Mayer

7 August 2012

21 Septembrie 2012

<p>Kay şi Arnold sunt un cuplu care aniversează 31 de ani de căsătorie, dar au ajuns să doarmă în camere separate. Pentru Kay, relaţia lor comfortabilă, loială, dar lipsită de afecţiune exprimată în gesturi, e o sursă de frustrare. Ea vrea să refacă atracţia sexuală ce a existat cândva şi nu are de gând să renunţe la nevoia de intimitate chiar dacă se apropie de vârsta a treia. Căutând pe internet, Kay găseşte un cunoscut terapeut de cupluri la care se înscrie pentru o sesiune de o săptămână. Mai greu e să-l convingă pe scepticul, rutinatul şi ursuzul Arnold să participe la şedinţele de terapie şi mai cu seamă la exerciţii. Sau să le spunem sexerciţii? </p><p> </p>

fluturiisuntliberi

08.09.2018

mie mi-a placut. nu e genul de film pe care sa-mi doresc sa-l mai revad, dar m-a relaxat si amuzat pe alocuri. filmul prezinta foarte clar o problema cat de poate de reala, o situatie in care ajung multe cupluri si l-as recomanda tinerilor, care cred ca lor nu li se poate intampla asa ceva sau nici macar nu se gandesc la etapa respectiva. poate ca, daca l-ar vedea in tinerete, ar stii cum sa evite situatia stanjenitoare cu care s-au confruntat cele doua personaje.

6 3

KingJulien

08.09.2018

E un film usurel, in care Meryl Streep interpreteaza un personaj candid si naiv cumva. Sunt obisnuita cu ea in roluri complexe si serioase, dar oricum n-a fost de lepadat nici aici. Tommy Lee Jones interpreteaza perfect tipologia barbatului la varsta a treia, plicitisit si morocanos, un fel de Ebenezer Scrooge al timpurilor noastre.

3 2

dolitfer

08.09.2018