Thriller, Horror, Dramă, Fantasy (Canada, United States of America)

Alexandre Aja, Dean DeBlois, Chris Sanders

Joe Hill

Dimension Films, Mandalay Pictures, Red Granite Pictures

6 Septembrie 2013

31 Octombrie 2014

<p style="margin: 0px; padding: 0px 0px 10px; line-height: 18px; font-family: Verdana, sans-serif; color: #222222; text-align: justify">Ignatius Martin Perrish este fiul de 26 de ani al unui muzician faimos, care are parte de o viaţă îndestulată şi plină de privilegii şi vrea să se căsătorească cu Merrin Williams, iubita lui din copilărie. Merrin este violată şi ucisă cu brutalitate, iar Ignatius devine principalul suspect al poliţiştilor însărcinaţi cu rezolvarea cazului, ceea ce îl umple de revoltă şi furie neputincioasă pe tânărul care a suferit o pierdere ireparabilă.</p><p style="margin: 0px; padding: 0px 0px 10px; line-height: 18px; font-family: Verdana, sans-serif; color: #222222; text-align: justify"><span style="margin: 0px; padding: 0px; line-height: 18px; font-family: Verdana, sans-serif">În noaptea în care comemorează un an de la moartea lui Merrin, Ignatius îşi îneacă amarul în băutură şi comite fapte incalificabile, iar în dimineaţa următoare constată cu stupoare că i-a crescut din tâmple o pereche de coarne.</span> Metamorfoza suprarealistă continuă, iar coarnele de animal vin la pachet cu puteri diavoleşti, Ignatius dobândind abilitatea supranaturală de a forţa oamenii să îşi recunoască păcatele, ceea ce nu-i poate fi decât de folos în tentativa de a-l identifica şi pedepsi pe adevăratul asasin al lui Merrin.</p>

AliceC

08.09.2018

Nu stiu daca filmul va fi pe gustul tuturor - la sigur e pe gustul meu. Are o atmosfera care imi aduce aminte de Labirintul lui Pan al lui Guillermo del Torro- atmosfera sinistra, creepy intr-un mod aparte, un fel de fantastic realist care te implica in actiune si trairile personajelor. Scenariul e bun cu o poveste interesanta, in care tanarul Ig descalceste firul omorarii iubitei sale cu ajutorul acelor coarne aparute misterios.... Imi pare bine sa il vad pe Daniel Radcliffe ca se dezvolta ca actor, si o face promitator cu acest nou rol adaugat in palmares. 'Horns' are un iz de umor negru de tot in anumite momente, in altele evoca sentimente pur umane, dramatice - ceea ce mi-a placut mult. FIlmul te face sa te intrebi in ce moment dragostea devine datatoare de viata, si cind devine o forta distrugatoare, care creaza monstri, diavoli... si daca mai poate fi numita dragoste dupa aceea... in fine, toate acestea plus un soundtrack perfect fac filmul Horns de nota 9 spre 10.

7 5

mmmbbb67

08.09.2018

Nu vreau sa se simta ofensat domnul-'na dar Labirintul lui Pan si Horns e cum ai compara un Q7 cu un Duster, ok, au 4 roti amandoua, ok, au volan, dar puterea data de motor e diferita, Horns o tampenie, filmul are scenariul in trend, actiunea e la moda, dar, nu se leaga nimic. Concluzia : timp pierdut, nu merita, nici macar un comentariu amplu in care sa explici chestia, dupa parerea mea.....

3 5

mindhunters

08.09.2018

Când pe poster am văzut un tip încornorat (la propriu), din start m-am gândit: e un thriller horror, sigur are și ceva dramă, dar nici prin cap nu mi-a trecut că ar fi și comedie. Au fost momente în care toată sala izbucnea în hohote de râs, într-atât de amuzante erau unele faze; se pare că umorul negru prezent în cartea lui Joe Hill (fiul lui S. King) a fost păstrat și de către scenaristul Keith Bunin, care ne-a oferit astfel multe momente foarte haioase, ce au salvat cumva un film ce începuse foarte bine și avea potențial, dar s-a lungit cam mult, părerea mea. Mi-a plăcut foarte mult firul polițist al poveștii - un tânăr îndrăgostit nebunește de iubita sa este acuzat că ar fi ucis-o cu brutalitate în pădure, iar la ceva timp după mediatizata crimă, acestuia îi cresc coarne ce-l fac să arate ca un satir și exercită o fascinație deosebită asupra celorlalți oameni, care simt nevoia să-i mărturisească cele mai negre secrete și dorințe. Cam cât de genială a putut fi această premisă? Îți stă mintea în loc, pentru că simbolismul filmului abundă în motive mitologice. Un aspect foarte bine pus la punct al filmului este folosirea flashback-urilor: astfel, povestea nu se rezumă doar la linia prezentului, ci face salturi către un trecut mai mult sau mai puțin îndepărtat, de fiecare dată când spectatorul ar avea nevoie de o explicație sau de o confirmare. Și foarte mult mi-a plăcut ideea de a-l pune pe Ig să povestească totul. Partea mea preferată din acest film a fost muzica: pe lângă momentele muzicale ale lui Terry, care cântă cu o trupă și cântă bine de tot, coloana sonoră este perfectă pentru atmosfera sumbră și gotică a filmului. Deși aparent incompatibile, piesele pop-rock se potrivesc foarte bine în contextul diferitelor trimiteri la mituri religioase. Vă recomand filmul dacă sunteți fani ai filmelor fantasy/horror și vă plac producțiile cu un substrat simbolic bogat și multe metafore vizuale.

4 3