<p>Nick, Dale și Kurt își vor redemonstra statutul de "angajați model". De fiecare dată când apar ei în peisaj, lucrurile o iau razna. </p><p> </p>

passaris

08.09.2018

hmmm la fel ca si primul film bun dar nu de nota 10 scene bune de comedie actori la fel de prima mana un 8 cred ca este ok pentru acest film

1 3

08.09.2018

In urma cu mult timp, imi amintesc aproape perfect momentul in care am vazut Horrible Bosses. Vizionarea acelui film a fost un lucru foarte frumos trait alaturi de doi prieteni dragi. Acea comedie a fost una excelenta si super amuzanta. Imi aduc aminte ca nu ma puteam opri din ras iar starea de bine a fost prezenta pe tot parcursul vizionari. Astfel cand am citit vestea ca va fi un sequel m-am bucurat destul de mult. Am mai pierdut putin din entuziasmul aratat acestui film in momentul in care am vazut ca filmul nu a fost primit prea bine. Ma gandeam ca aceasta continuare poate nu a fost un lucru foarte inspirat insa aceasta idee nu mai este de viabila din fericire. Pentru ca Horrible Bosses II mi s-a parut o comedie excelenta care reuseste sa te amuze copios cu aceasi usurinta iesita din comun dovedita acum trei ani. Am pornit vizionarea acestei pelicule cu asteptari minime insa pot spune ca acest lucru nu a fost drept. Oricum filmul mi-a intrecut toate asteptariile si ini nici cel mai fericit caz nu ma asteptam sa ador atat de mult acest comedie. Horrible Bosses II la nivel creativ nu vine cu foarte multe lucruri noi. Intr-o mare masura noul fir narativ imprumuta foarte mult de la prima poveste insa acest lucru este perfect normal si nu trebuie judecat. Totusi exista o noua abordare care vine cu niste idei noi si cateva momente foarte inspirate. Excelent este faptul ca noua comedie a pastrat atu-urile primului film iar noile detalii aduc o prospetime si o serie de noi avantaje. Astfel faptul ca in distributie au fost pastrati toti actorii importanti din primul film este in mare parte cel mai important si pozitiv aspect. Noiile nume care s-au alaturat au fos alese intr-o oarecare masura destul de inspirat.Chris Pine face o treaba excelenta insa din pacate nu pot spune acelasi lucru despre Christoph Waltz. Cel mai mult am apreciat ca personajul interpretat de Jamie Foxx a primit de aceasta data mai multa importanta ... iar acesta este absolut mortal in momentele in care apare. Cei trei eroii ai filmului au o chimie extraordinara iar acest parteneriat este unul excelent cu un potential iesit din comun. Jason Sudeikis mi se pare sufletul petrecerii si chiar imi era foarte dor de o comedie a acestui amuzant actor. Personajul lui Bateman uneori incerca sa strice buna dispozitie. Acesta fiind cel cu capul pe umeri, este clar ca nu poate da curs fiecarei idei idioate pe care ceilalti doi prieteni o au. Totusi acesta mereu se lasa induplecat si ajunge in aceasi situatie stupida plina de neprevazut. Charile Day este cel mai agitat si dinamic personaj din intreaga poveste iar acesta are niste momente absolut hilare pe parcursul celor doaa filme. Horrible Bosses II mi s-a parut o comedie excelenta care m-a distrat copios. Ma mira acum faptul ca nu am avut incredere in acest film si de asemenea ma bucur nespus ca am ales sa il vad. Poate ca daca il vedeam alaturi de cineva drag ar fi fost si mai grozava vizionarea acestui film. Insa si asa am ras ca un nebun singur in casa iar cele aproape doua ore au trecut pe nesimitie. In cazul in care ai vazut deja primul film, clar trebuie sa vezi si aceasta noua aventura. Iar daca nu atunci va recomand cu mare entuziasm ambele filme si sunt absolut sigur ca veti aprecia aceasta serie. Ma intreb oare daca vor mai dori sa faca o noua continuare, orice este posibil insa cred ca aceasta idee poate nu ar fi chiar inspirata. Ramane de vazut.

4 1

horroq

08.09.2018