Horrible Bosses

Comedie, Crimă (United States of America)

Seth Gordon

New Line Cinema, Rat Entertainment

8 Iulie 2011

12 August 2011

<p>Nick, Kurt și Dale sunt trei angajați care sunt în permanență terorizați de șefii lor: o stomatologă nimfomană, căreia îi place să-și pună angajații în situații neplăcute, un superior care își urăște angajații atât de mult, că i-ar concedia pe toți și un nemernic, care îi manipulează pe angajați să-și submineze propriile cariere. Demisia nu este o opțiune în situația lor, însă, într-o noapte, după ce consumă prea mult alcool și primesc niște sfaturi dubioase din partea unui fost pușcăriaș, cei trei prieteni pun la cale un plan bine pus la punct, pentru a scăpa de superiorii lor...permanent! După cum era de așteptat, planul lor de a-și omorî șefii nu decurge deloc cum ar fi trebuit. </p><p> </p>

Adrian87

08.09.2018

Foarte fain filmul. Auzisem de ceva timp de el, dar nu ma asteptam sa fie prea bun... dar este, chiar foarte bun. Un film care merita vazut.

2 2

El_KaPpa

08.09.2018

Printre cele mai bune comedii din ultimii ani. Cu toate ca mai strecoara inevitabil cate un cliseu si ca avem personaje tipice comediilor americane, merita fiecare minut. Are un ritm foarte bun incat nu simti nici un moment de plictiseala, are un subiect in care multi ne regasim cu usurinta, are destule faze amuzante, are multe replici delicioase si nu in ultimul rand, are actori numai unul si unul care se achita cu brio de sarcini. Kevin Spacey este excelent in rolul sefului sadic, iar Jennifer Aniston este mai focoasa ca niciodata. Surpriza insa, vine din partea lui Charlie Day care reuseste in multe randuri sa-i eclipseze pe toti ceilalti, personajul sau fiind sarea si piperul. Il recomand cu placere tuturor, nu trebuie ratat. Enjoy it!

38 12

Fluffylina

08.09.2018

Prin ducerea la extrem a relatiei sef-subaltern scenaristul pune punctul pe 'i' intr-o societate bazata din ce in ce mai mult pe ierarhizare.Cum firea omului este de a face haz de necaz,acest film vine ca turnat.Si la capitolul actori exceleaza,personajul lui Jennifer Aniston facand deliciul spectatorilor de gen masculin.Nici cei trei protagonisti nu se lasa mai prejos,Charlie Day fiind o surpriza placuta la capitolul acting.Chiar daca se ghideaza dupa motto-ul cliseic "totul e bine cand se termina cu bine",insumeaza toate caracteristicile unei comedii reusite.

7 7