Animaţie, Comedie, Familie, Aventuri, Fantasy (United States of America)

Jimmy Hayward, Steve Martino

Jeff Siergey

Blue Sky Studios, Twentieth Century Fox Animation, 20th Century Fox

3 Martie 2008

11 Aprilie 2008

<p>Un elefant cu imaginatie pe nume Horton (Jim Carrey) aude un strigat de ajutor venind dintr-un firicel de praf ce plutea prin aer. Banuind ca exista viata pe el, si in ciuda faptului ca cei din jurul sau cred ca si-a pierdut mintile, Horton e hotarat sa dea o mana de ajutor. Steve Carell este vocea primarului din Who-ville, o persoana invisibila dar totusi draguta si careia ii pasa de orasul sau si de oamenii ce locuiesc in el. Dar maleficul Sour Kangaroo (Cangurul Suparacios, vocea lui Carol Burnett) vrea sa se asigure ca Who-ii sunt de domeniul trecutului. Filmul de animatie este bazat pe romanul din 1954 scris de dr. Seuss si va fi produs de Blue Sky Studios, 20th Century Fox ocupandu-se de comercializarea sa.</p>

xpac

08.09.2018

inca nu l-am vazut..dar faptul ca este cu jim carrey este un atuu....abia astept sa-l vad...o sa revin cu comentariu :D

2 7

08.09.2018

nu stiu de ce ,,leopardu" si ,,nicole" cred ca Horton Hears a Who! este un film slab. Mie mia placut foarte mult iar draga Nicole glumele sunt foarte haioase iar imaginatia lui Horton este una fara limite.Eu cred ca tu nu ai simtu umorului.

10 12

Mihai

08.09.2018

Mi-a placut extrem de mult atat dpdv al animatiei cat mai ales al subiectului. Incredibil cat de bine seamana primarul cu Steve Carell si Horton e un visator incurabil. E un desen animat din care se pot trage multe invataminte si este de vazut cu familia si daca ai si copii cu atat mai bine, pot vedea un film educativ, distractiv si frumos realizat(colorat). 9 din partea mea, pentru ca daca i-as da 10, animatii precum Finding Nemo, Monster's Inc ar trebui sa primeasca 12.

19 11