House at the End of the Street

Horror, Thriller (United States of America)

Mark Tonderai

A Bigger Boat, FilmNation Entertainment, Relativity Media

21 Septembrie 2012

9 August 2020

<p>Sarah (Elisabeth Shue) şi fiica sa Elissa (Jennifer Lawrence) se mută într-un oraş nou, iar adolescenta e dornică să afle lucruri despre noii vecini. Curând, cele două află că în casa de lângă cea pe care o locuiesc a avut loc o tragedie în familie. Părinţii au fost ucişi de fiica lor adolescentă, iar fiul (Max Thieriot) a rămas singur.  Băiatul se împrieteneşte cu noua sa vecină, iar Elissa descoperă că tragedia familiei din casa de lângă nu s-a terminat nici pe departe. </p><p><br />Filmul se va lansa în 3 februarie 2012, potrivit producătorilor. </p><p> </p>

10_nut

08.09.2018

Un film destul de slab la inceput dar pe la sfarsit chiar isi merita genurile horror si thriller. IL REOCMAND. NOTA MEA 9

1 5

Rhot.Adeth

08.09.2018

este un film care m-a incantat cu interpretarea lui Max Thieriot.apoi au fost decorurile si nu in ultimul rand actiunea insasi.recunosc faptul ca l-am vazut datorita aparitiei in distributie a lui E.Shue si apoi a lui Jennifer Lawrence care a jucat foarte bine.deci la capitolul joc actoricesc filmul sta extraordinar......si poate asta face tot filmul in mare parte in cazul de fata.bineinteles ca filmul se bucura si de o actiune continua care desi este pasiva la inceput creste gradual pana la final ,spre delicilul privitorului.cu toate ca nu este o capodopera in domeniu,filmul este destul de bunicel,un film care scoate inca odata in evidenta de ce este in stare un deplasat mintal,considerat ,,om''in mai toata comunitatea,ba mai mult de atata, unul care inspira mila.nota 7 din partea mea si as indrazni chiar sa-l si recomand.este doar parerea mea!

3 5

panacristi

08.09.2018