House of Sand and Fog

Dramă (United States of America)

Vadim Perelman, Pat O'Connor

Bisgrove Entertainment, Cobalt Media Group, DreamWorks

19 Decembrie 2003

17 Septembrie 2004

Massoud Amir Behrani, un iranian imigrant, si-a cheltuit cea mai mare parte din banii stransi pentru a-si ajuta fiica sa aiba o casnicie fericita. Vazand-o casatorita, restul banilor ii cheltuieste pentru a-si cumpara o casa la o licitatie si, fara sa vrea, se pune pe el si pe intreaga sa familie in mijlocul unui proces cu fosta proprietara a casei. Ce la inceput pare a fi doar o lupta legala se transforma intr-o confruntare personala, cu rezultate tragice.

leemarvin1983

08.09.2018

O drama rascolitoare, pe care nu trebuie sa o pierdeti. Ben Kingsley e ca de obicei genial, si Jennifer Connely reprezinta o surpriza placuta. Subiectul mi se pare unul detasat de linia clasica, prin simplul fapt ca prezinta o situatie obisnuita, ale carei implicatii sunt insa dintre cele mai profunde si grave. Caracterul fiecarui personaj este conturat fara echivoc si reusim sa vedem drama din spatele fiecarui om. Dupa ce am vazut acest film, tragedia celor care isi pierd caminul mi se pare o chestiune si mai grava, uneori de viata si de moarte...

5 2

mariusgabriel

08.09.2018

Ben Kingsley a avut ghinionul sa fie nominalizat in acelasi an cu Sean Penn ( Mystic River) sau Johnny Depp (The Curse of the Black Pearl). Altfel ar fi avut o sansa. Jennifer Connelly merita si ea nominalizata. Filmul mi-a placut foarte mult. De remarcat si debutantul (pe atunci) regizor Vadim Perelman. NOTA 9

8 2

Namirao

08.09.2018

"Am visat o pasare prinsa in casa noastra goala.Incerca sa gaseasca o cale de scapare.Zbura peste tot lovindu-se de toti peretii.Simteam aerul facut de aripile ei,pe fata.Am deschis fereastra...si a zburat afara"(...)House of sand and fog este un film care nu se topeste pe cate un ecran nocturn mistuindu-se repede,el brazdeaza adanc zonele tulburi ale mintii noastre.Protagonista,Khaty(Jennifer Connelly) se ascunde ,locuind intr-o casa mostenita de la tatal sau, lasand sa se creada ca se intampla ceva acolo unde nu se intampla nimic.Behrani(Ben Kingsley) noul proprietar al acestei case,ascunde ceva in spatele gesturilor mereu diplomate;pacaleste;chiar mistifica.Remarci din acest film ca nu trebuie sa fii neaparat cunoscut dupa ceea ce faci,ci dupa ce lasi impresia ca ai face.Totul se tulbura cand Khaty isi vrea casa inapoi,Behrani nu vrea sa cedeze,si dintr-un stupid proces la inceput,lucrurile se indreapta spre tragic.Un film bun,un rol maret facut de Ben Kingsley si bineinteles mereu puterea de a transmite tot ce e de trasmis a lui Jennifer Connelly

4 2