Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

James L. Brooks

James L. Brooks

Columbia Pictures, Gracie Films, Road Rebel

17 Decembrie 2010

4 Februarie 2011

Frumoasa Lisa Jorgenson are 27 de ani, este jucatoare de softball si este implicata intr-o relatie amoroasa cu un jucator profesionist de baseball pe nume Manny, simtind insa ca are nevoie de o pauza pentru a-si lamuri sentimentele pe care le mai are fata de actualul partener de viata. Situatia se complica atunci cand indecisa Lisa il intalneste in lift pe carismaticul si atragatorul director executiv George, care face o pasiune pentru ea la prima vedere. Confruntandu-se cu o serie de probleme la locul de munca si crezandu-se ghinionist, George se intreaba daca nu cumva norocul i-a suras in momentul in care a cunoscut-o pe Lisa Jorgenson, in vreme ce Lisa incearca sa raspunda la intrebarea cum ar trebui sa se simta daca ar fi cu adevarat indragostita de unul dintre cei doi barbati din viata ei pentru a se putea hotari pe care sa il aleaga.

paul_ucj1995

08.09.2018

nu te lua doar dupa trailer caci eu am fost la film si pot sati spun ca e ft fain si sunt multe faze de ras....chiar mi s-s parut o comedie buna

9 11

swarzy

08.09.2018

Pentru filmul asta e greu sa fac un comentariu pentru ca as putea denatura si mi-as varsa tot amarul pentru cele 121 minute in care am rezistat stoiceste pe scaun in cinematograf.. Foarte slab filmul asta ... 10 min. funny si 111 plictisitoare cu un joc actoricesc neverosimil. Pentru un singur actor am acceptat sa vad filmul asta si anume Owen Wilson care si-a facut datoria de actor in rest o prestanta slaba si foarte slaba chiar si din partea consacratului Nicholson la care se adauga si regia execrabila efectiv....Si inca o data o spun ...cu scuzele de rigoare pentru cei carora le-a placut filmul ...this is my oppinion ... low movie...

12 11

anathebest

08.09.2018

Mda...ma asteptam la mia mult, chair daca nici in trailer nu parea cine stie ce. Am vrut sa il vad doar pentru Reese Whiterspoon, dar am fost dezamgita, chair daca ea s-a descurcat destul de bine. Ritmul trebuia sa fie mai alert, poate cu mai multe glume(au fost cateva faze haioase, dar prea putine) ar fi iesit un film tare. Dar asa...nu. Imi pare rau de Reese, dar filmul e f plictisitor si nu il recomand nici la maxima plictiseala.

2 3