Dramă, Acțiune, Thriller, Război (United Kingdom)

Kevin Macdonald

Jeremy Brock, Tony Grisoni, Penelope Skinner

BFI Film Fund, Passion Pictures, Cowboy Films

10 Septembrie 2013

23 Septembrie 2021

<p>Daisy este o adolescentă de 15 ani din New York care călătoreşte în Anglia pentru a-şi petrece vacanţa de vară cu nişte rude pe care nu le cunoaşte. Imediat după venirea lui Daisy, mătuşa ei pleacă într-o delegaţie, iar fata rămâne cu cei trei verişori de vârsta lui Daisy şi cu sora mai mică a acestora. A doua zi bombele încep să cadă peste Londra, Anglia fiind atacată - e cel de-al doilea Război Mondial. Curentul electric se întrerupe, sistemele de comunicare sunt tăiate, iar Daisy şi verişorii ei rămân singuri şi izolaţi. Totuşi, fără adulţi şi fără reguli, viaţa lor e aproape idilică o perioadă, iar relaţiile dintre ei cresc şi se transformă în ceva rar şi extraordinar. Dar războiul îi ajunge, iar ei trebuie să găsească soluţii să supravieţuiască şi să se descurce prin pădure, până când reuşesc să se pună altundeva la adăpost.</p>

valiotronic

08.09.2018

Impresionant film .... descrierea de mai sus are cateva erori.... nu-i vorba de al doilea razboi mondial ...ci mai degraba al treilea ....dus de teroristi ... filmul trage un semnal de alarma la atitudinea noastra (noi n-avem nici o treaba cu asta !! ) ... oare noi cum am proceda in situatia respectiva ?? ... am fi in stare sa ne salvam bruma de umanitate? ... cheia filmului este totusi puterea .... iubirii..

5 0

rocco123

08.09.2018

O poveste de dragoste mișcătoare și convingătoare. Filmul este o adaptare a romanul Macdonald scrisă de Meg Rosoff, unde schimbările dramatice ale povestirii în starea de spirit de la scenele de deschidere idilice prin urma stranie și plină de tensiune de aproape de colaps a societății la un final care este sublim satisfacatoare. Unde iubirea și spiritul uman îndură chiar în fața celor mai mari obstacole. Actrița Saoirse Roanan are o performanță foarte convingătoare. Regizorul Kevin Macdonald (Last King of Scotland) oferă o distribuție uniform impresionantă de tineri actori, începând cu actrița irlandeza Saoirse Ronan în rolul principal.

4 0

Bibi_TM

08.09.2018

Un film bazat pe romanul cu acelasi nume scris de Meg Rosoff in 2004. Filmarile au fost facute in Anglia si Tara Galilor. Omul pe care Daisy il impusca in film este in realitate tatal acesteia, actorul Paul Ronan. Filmul este interesant, captivant inca de la inceput. Debutul unui razboi nuclear si a unei povesti de dragoste ii determina pe tinerii protagonisti sa faca fata unei noi realitati.

3 0