Cum a fost cucerit vestul

How the West Was Won

Western, Istoric (United States of America)

John Ford, Henry Hathaway, George Marshall, Richard Thorpe

Metro-Goldwyn-Mayer

20 Septembrie 2021

Cei 50 de ani de expansiune americana inspre vest (intre 1830 si 1880) sunt imortalizati in pelicula cu ajutorul experientelor familiilor Prescott si Rawlings in drumul lor spre Canalul Erie, apoi peste preriile din St. Louis, apoi in timpul goanei dupa aur din California, suferintele din timpul razboiului civil si in final in timpul construirii cailor ferate peste intinsele campii americane si instalarea legii si justitiei la frontiera. Genurile de oameni care le trec prin fata sunt numeroase, de la munteni la calatori cu trenul, de la indieni (nativii americani) la nelegiuitii Vestului Salbatic.

hopamitu

08.09.2018

nu l-am gasit,dar daca cineva ma poate ajuta ii multumesc anticipat ! astept,intre timp mai caut si eu pentru ca doresc sa-l vad !

0 5

brando

08.09.2018

acest film poate este cel mai ambitios western facut vreodata! - 3 regizori- john ford, george marshal, henry hataway, au decis sa inventeze o imagine numita cineramadone care cu 3 camere filmezi aceasi scena altfel ecranul este de 3 ori mai lung! pt casting au fost chermati cei mai mari ! in afara de gary cooper- john wayne, henry fonda, eli valach, gregory peck....... etc! filmul contine ,mai multe povesti din timpul vanatorilor din munti de pe la 1830 pana in zilele noastre incluzand razboiul civil si goana dupa aur din california si marile cirezi de bizoni! acest film este filmul preferat a lui kevin costner !!!!!!! el si-a dorit sa fie dupa ce a vazut filmul in copilarie - sa fie personajul lui james stewart lines rolins sa cutreiere the rocky mountains intr-un canoe ! !!!! acest film i-a marcat viata lui kevin ! filmul a castigat un oscar pt scenariu! muzica este superba iar genericul este fantastic ! un film monumental ce trebie sa fie la colectia personala de filme western !

0 0

08.09.2018

How The West Was Won este un film pe care personal il consider un cult al genului western.Filmul este unul foarte bine realizat,cel mai mult fiind impresionat de modul in care cei trei regizori isi impun stilul vizual iar faptul ca acestia au ales sa filmeze scenele cu 3 camere diferite iar imaginile sa fie lipite. Cred ca acest film este unul inovator si chiar mi-as dori sa mai vad asa ceva si in cinematografia din ziua de azi. Povestea filmului este foarte complexa si prezinta evolutia vestului pe parcursul unei perioade de 50 de ani.Filmul surprinde aventurile a doua famili care incearca sa isi gaseasca un scop,o noua viata. How the west was won este un film foarte bun care merita o vizionare.

1 0