How to Be Single

Comedie, Romantic (United States of America)

Christian Ditter

New Line Cinema, Metro-Goldwyn-Mayer, Flower Films

21 Ianuarie 2016

12 Februarie 2016

<p>Sunt unii care se bucură de singurătate, alţii care sunt de-a dreptul nefericiţi şi mai sunt şi... Alice… şi Robin… şi Lucy, Meg, Tom sau David… New York-ul este plin de singuratici care tânjesc după sufletul pereche, după o relaţie amoroasă, după o idilă sau măcar ceva asemănător. Astfel, între texte de agăţat şi aventuri de o noapte, toţi aceşti oameni necăsătoriţi trebuie să înveţe cum să fie singuri şi fericiţi într-o lume în care definiţia iubirii se schimbă în permanenţă. Oraşul care nu doarme niciodată poate fi o sursă inepuizabilă de distracţie pentru cei care vor şti să se bucure de moment.</p>

iulian30

08.09.2018

Un film acceptabil ca scenariu,dar ce mi-a placut e ca a reusit sa-ti transmita un sentiment pozitiv,optimism,acea motivare ca si singur e ok,daca sti sa traiesti,intr-un cuvant si-a indeplinit scopul propus prin scenariu.Actrita din 50 umbre ale lui Gray, deja si-a facut intrarea cu acel stil de fata modesta ,cuminte.Pata de culoare si comedia o da,noua protagonista a filmului Rebel Wilson,sincer nu am mai auzit de ea,dar joaca bine rolul de femeie bogata careia nu-i pasa de nimeni si nimic,si se bucura de prezent.Si coloana sonora e ok,in ton cu tematica filmului.Si o prezenta mereu placuta Leslie Mann, o femeie care parerea mea prin filmele pe care le joaca isi traieste inca tineretea,si ramane inca o femeie placuta fizic si ca personalitate,eu personal o plac pentru ceea ce face.

0 2

Dragos_87

08.09.2018

De multa vreme am asteptat sa vad filmul asta si in sfarsit am reusit sa-l vizionez.Un scenariu haotic plin cu replici copilaresti dar destul de amuzante si relaxante cat sa te destinda lejer.Noroc cu actrita Rebel Wilson care mai anima filmul si chiar i se potriveste rolul de burlacita neconformista care iti da un plus de energie si te face sa zambesti garantat.Imi place coloana sonora care face mult dar nu la fel pot sa spun cat si de unele faze statice.E bine si frumos sa fii tanar si sa iti mai traiesti viata sa mai simti ca traiesti,dar nici sa fii singur nu e o solutie pozitiva.In mare e o comedie relaxanta cu dialoguri hazlii care reusesc sa te destinda garantat la orice ora.Recomand cu placere!

1 1

08.09.2018

filmul e mediocru, dar are un plus pentru ca a abordat un asemenea subiect; in general acest tip de subiect e evitat pentru ca e considerat prea serios, tine de prea multe rani; actingul e ok; filmul scartie la capitolul umor; poate ca e incadrat gresit ca si comedie; nu am avut momente la care sa rad, nici macar nu am zambit; e drept ca induce o stare de buna dispozitie datorita optimismului ce il degajeaza; dar la asta e cam tot ce se rezuma in ceea ce priveste comedia.

0 0