Fantasy, Acțiune, Aventuri, Animaţie, Comedie, Familie (United States of America)

Dean DeBlois, Steven Spielberg

Dean DeBlois

Mad Hatter Entertainment, DreamWorks Animation

12 Iunie 2014

20 Iunie 2014

<p>Au trecut cinci ani de când Hiccup și Toothless au reușit să facă pace între dragoni și vikingi pe insula Berk. În timp ce Astrid, Snoutlout si restul găștii se întrec în cursele de dragoni (nou sport favorit pe insulă), <span style="line-height: 15px">Hiccup și Toothless </span><span style="line-height: 15px">călătoresc împreună pe cer pentru a descoperi noi teritorii. </span><span style="font-size: 14px; line-height: 15px">Atunci când una dintre aventurile lor îi conduce la descoperirea unei peșteri de gheață, ce reprezintă casa a sute de noi specii de dragoni sălbatici, în frunte cu misteriosul Dragon Rider, cei doi prieteni se vor afla în centrul unei lupte pentru a proteja pacea. </span></p>

mmmbbb67

08.09.2018

Un copil a raspuns: Suflet e cand iti pune mama prajituri pe farfurie si tu ii lasi prajituri si lu' ala mic. Daca te despoi de ideile de adult si incerci sa vezi filmul luand o perna in brate ( metaforic vorbind ) este un desen animat cursiv, cu o poveste frumoasa si mai bun chiar ca unele filme artistice. Bun de vazut cand esti hotarat sa vezi un desen animat prin ochii tai de copil. Concluzia: dupa parerea mea este un desen animat care bate multe filme aristice, foarte bun.

3 1

Deea.bloom

08.09.2018

nu prea am eu la inima aceasta serie, dar am incercat sa le vizionez de dragul prietenilor mei. mi se pare ca ii lipseste ceva; acel ceva care o face sa fie o animatie buna. nu m-a impresionat deloc, cu toate acele momente emotionante. nu pot sa ii dau nota mare....

1 1

08.09.2018

How To Train Your Dragon II pur si simplu m-a impresionat profund. Nu ma asteptam la o asemenea reactie din partea mea. Am ramas absolut impietrit de emotie in atatea momente si nu imi vine sa cred ca nu l-am vazut mult mai devreme. O oarecare teama o aveam din cauza faptului ca imi aduceam aminte vag evenimentele petrecute in primul film insa nu pot uita ziua in care am vazut acel film. Iar odata cu inceperea vizionari acestei continuari, treptat am inceput sa imi aduc aminte cu multa usurinta cea ce s-a intamplat in urma cu 5 ani. How To Train Your Dragon II mi s-a parut o animatie uluitoare din foarte multe puncte de vedere. Mi-a placut enorm si prima parte insa cu mult mai mult apreciez noua aventura a lui Hiccup si a dragonului acestuia. Povestea este principalul pilon care consolideaza valoarea acestei animatii. Noua aventura imaginata mi s-a parut uimitoare, plina de energie, amuzament si cel mai important, emotie si sensibilitate din plin. In nici cel mai mic mod posibil nu poti spune ca aceast film este superficial si lipsit de suflet, inima si dragoste. Ce se intampla in noul fir narativ il poarta pe copilul din tine prin cele mai frumoase locurii iar aventura la care ia parte este una de o amplitudine fantastica. Un alt aspect care m-a impresionat a fost nivelul vizual care este unul foarte ridicat. Chiar daca este o animatie, am ramas absolut socat de frumusetea si inspiratia cadrelor surprinse. Un contrast superb realizat intre foc si gheata sau intre natura verde si lumea de gheata. De asemenea in unele momente, la aparitia unor anumite personaje, griul si negrul tind sa puna stapanire pe culoriile pozitive. Insa si aceasta lupta cromatica are farmecul ei si desigur un impact asupra spectatorului. Personajele noi adaugate sunt excelente si foarte implicate in cursul actiunii. Daca abordez mai mult acest subiect risc sa fac mari dezvaluiri si nu vreau acest lucru. Oricum va garantez surprize frumoase. Per total nu gasesc nemultumire la adresa acestui film. Am ramas uimit de intensitatea emotionala a firului narativ. Evenimentele petrecute au fost pline aventura iar suspansul si adrenalina au fost prezente in mici doze mai mereu. How To Train Your Dragon II este o animatie absolut incantatoare care alaturi de prima parte merita din plin toata atentia celor mici si nu numai. Eu consider mult mai interesanta si intensa aceasta continuare insa desigur pot fi voci care sa nu afirme acelasi lucru. Nu-i nici cea mai mica problema pentru ca stiu prea bine, cele doua filme din aceasta serie sunt pur si simplu extraordinare iar faptul ca la un moment dat v-a fi si o a treia parte ma bucura nespus.

1 0